pondělí 16. listopadu 2015

OUZKO

Už jste psali???
Holky ze školy už jo, tak my museli taky. 
Bohyně chce palandu, Šušu bublifuk, táta šampon a já mír...

Bohyňce je líto, že už nevěří. Jmenovala jsem ji vánočním skřítkem, upozornila na pár výhod, podrbala ego a hned je to dobrý:).

Našla jsem naušnici!
Odkryli nám okna.
Inverze ustoupila.

Snažim se být optimistická, ale jsem z toho trochu v křeči.






























Foto: Lucky

14 komentářů:

  1. Citim to stejne. Je mi ouzko a zacinam se bat, i kdyz se snazim... :( Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. bohužel já také Luci. Monika

    OdpovědětVymazat
  3. Mám tak ráda to Tvoje psaní (fotky taky, ale to už víš). Pár slov a všechno je tam. Všechno podstatný. Jo, taky to tak mám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda dloubu do morku, ale to už víš:-).
      Chci Tě potkat!

      Vymazat
    2. Taky chci! To klapne... :-)

      Vymazat
  4. Mám to úplně stejně... zrovna jsem tom psala...
    T.

    OdpovědětVymazat
  5. Mír bych chtěla taky, ale to asi nedostanu. My vlastně ještě nepsaly!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšu "y", protože tatínek nic nechce a nepíše (a já jsem tím pádem v pytli).

      Vymazat