úterý 24. listopadu 2015

AKTUALITY

S přicházejícím koncem roku mi již tradičně ubývá sil. Vůbec nechápu, jak jsem před dvěma lety v tuhle dobu zvládla ještě rodit.
Šušu je strašnej prevít.
Po cestě z turnaje v Českých Budějovicích mi v zácpě mezi nohama praskl pytlík plnej rybiček. Bylo to dost napínavý.
Konečně se nám kouří z komína.
Šušu produdlala svůj oblíbenej dudlík. Nejdřív mi příšlo šílený kupovat jí ve dvou letech k Vánocům novej, ale je to jedna z mála věcí, která jí udělá opravdu vopravdickou radost, a od toho Vánoce jsou - přeci:-).
Na poště maj zase domečky!

Je zima a přitom je dusno... 











































Foto: Lucky


10 komentářů:

  1. Šušu je strašně roztomilej prevít :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To má jediný štěstí, příroda to dobře zařádila:).

      Vymazat
    2. Přesně to samý říkám taky:)

      Vymazat
  2. Je zima a přitom je dusno.. Cejtim to taky tak:).

    OdpovědětVymazat
  3. Kočka po mamině:o)
    Buď ráda za dudlík, naše neteř (skoro 3) si cucá neustále palec a ten ji nevezmou:o)

    OdpovědětVymazat
  4. ha ha ha ha happy foto pro lepší den,DÍKY :) : ) :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sím, udělej jí rovnou zubní prohlídku - dík,-).

      Vymazat
  5. A u nás na poště domečky nemají a já jsem smutná. Když jsem se paní u okénka ptala, zda mají, vůbec nevěděla o čem mluvím, a poté co jsem jí je popsala s tím, že je měly loni v Písku, tak odvětila, že do Prahy nedorazily.... ach joooo.

    OdpovědětVymazat