pondělí 7. prosince 2015

LUCKY LIMIT

Je to takový pelmel věcí, 
které vyplývají z mojí potřeby. 
Uznávám, že je to poněkud nesourodé, ale taková jsem já.
Teď jsem si zrovna usmyslela, že potřebuju nový šaty. 
A tak jako předposlední kousek tohoto roku zařazuju do kolekce Lucky LIMIT tydle ultra pohodlný šaty.

Na všechny ty nadcházející návštěvy jako dělaný:)...









































Foto: Lucky

15 komentářů:

  1. krasny..sikula...a ten typ vesaku hledam dlouho po bazarech :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude tím, že jsem je vykoupila - máme rovnou dva:-). Další už Ti tam nechám!

      Vymazat
  2. Hele, Lucie, co to má znamenat!:-) Velikost S/M?? A co máme dělat my, ke kterým byla příroda víc než štědrá? :-) Jako je fakt, že jsou nádherně, ale na mně by asi nevypadaly vábně. Takže, prosím si nějaký slušivý modýlek pytlového tvaru:-)
    Ale teď vážně, jsou moc krásné!!!! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně děkuju! Posnažím se být víc širokospektrální:-).

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Nejen cukr může být rafinovaný:). Díky...

      Vymazat
  4. Moje barva! Zajímavý střih! Mám k nim legíny, ale nemám šaty. PS: pošleš mi foto jak vypadají oblečený, prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juůí, nemůžu se dočkat! A ještě poprosím maximální délku, šířku průramků a délku rukávů. Vymýšlím si moc, že?

      Vymazat
  5. Veru tak:Na modelku s nimi!
    Lulu

    OdpovědětVymazat
  6. Sím, sím....já bych je chtěla vidět v akci, na modelce Lucky...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak farba a strih, pre moje stále rastúce prsia, by boli akurát,keby som nebola zahraničie a M/L !!

    OdpovědětVymazat
  8. jo.na věšáku jako dobrý, ale copak se stydíš do nich?:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych ráda,ale nemá mě kdo vyfotit:). Budu muset odhlásit Bohyni ze školy, obětovat Šušu zrcadlovku, kleknout před pošťákem, uplatit sousedku nebo pošaškovat se samospouští. Ale pro vás??? Cokoliv - tak si počkejte:)...

    OdpovědětVymazat