úterý 8. prosince 2015

TAK JO

Tak jo,
přemluvili jste mě.
Chtěli jste to, máte to mít.
A doufám, že si je někdo koupíte, páč to šaškování se samospouští bylo docela náročný:-).
Před foťákem, za foťákem, uf!!!






















































































Momentálně dostupné v této modré, černé a světle šedé(melír) barvě!



Foto: Lucky (samospoušť)

21 komentářů:

  1. Krásně si nám tu Bohyňku fotla, jen co je pravda.

    Teda, mami!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď ještě víc obdivuju Tvá selfíčka v zrcadle!

      Vymazat
  2. Šaty krásný, ty ještě krásnější! P.

    OdpovědětVymazat
  3. Jako vážně jsou ty dvě holky Tvoje?? :-O Nechci šaty,chci takovou figuru!! ;-)) Sluší Ti,moc! Až mě mrzí,že já bych v tom vypadala jak v pytli od brambor...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to lichotivej pytlík:))).
      PS: Ty dvě neznám!

      Vymazat
  4. Krásná, nejkrásnější! Jsem nejdřív myslela, že je to Bohyně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vejškově to už skoro sedí:), kuju moc...

      Vymazat
  5. Jeeee....to je krasny! Model i modelka:) Tak ted je jasny proc jsou ty holky tak krasny - maji totiz byt po kom:)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den,Lucie, šaty jsou krásné a Vy jste takový drobek! :-) Krásné dny.Katka

    OdpovědětVymazat
  7. Clovek by rek, ze holky maji jeste starsi sestru a to je teda dost nefer :o) Ty saty jsou bozi!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, že je to focení na samospošť tak nároční - provozovala bych to častěji, páč tolik lichotivejch komentářů jsem ještě nikdy nedostala. Všem děkuju za komplimety! Jsem tuze ráda, že se vám líbí(me:)).

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ještě jeden: sluší Ti to strašně moc!

    OdpovědětVymazat