neděle 28. února 2016

BIJÁK

Tenhle biják prostě musíte vidět.
Je to kratičká romantická komedie s prvky hororu a děsně poetickým koncem.
Jo... a tu hlavní hrdinku vůbec neznám?! 
:-)



 KLIK





20 komentářů:

  1. Lucie, Vy si tedy vyhrajete :) nechodíte tajně na filmovku? Moc povedené!
    Otevírám poradnu, taky bych potřebovala nějakou reklamu, nejlépe vyhlásit po Písku :)
    Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nic, já muzikant:-). Vše od dřeva vyrobil Dan, s šitím pomáhá kamarádka Laďka, video upravil kamarád, natočila to samospoušť - já jen stmelovala všchny ty šikovné lidi a slízla smetánku!

      Vymazat
  2. Reklamace k anotaci. Žádné prvky hororu jsem tam nepostřehla.
    No i z toho videa je vidět, že fakt neposedíš. :-))
    Pěkné to máš všechno.

    OdpovědětVymazat
  3. A mně JE ta hlavní hrdinka nějak povědomá :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty máš fakt všestranný talent! Video je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, ale za dotažení vděčím kamarádovi, já to nedala - moc jsem chtěla, ale hlava mi to nebere:-(.

      Vymazat
  5. Ani horor, ani komedie, poetický nejen konec. A umíš i poručit větru :) Moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zní to hezky, ale neni o pravda - ten vítr mě pěkně sr-štval:-).

      Vymazat
  6. Si úžasná, talentovaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, talentovaná na úkolování jiných - to jsem:-).

      Vymazat
  7. Jeej! Ja mam taky pocit, ze hlavni hrdinku znam:)

    OdpovědětVymazat
  8. tak to vypadá, že paní je i pořádná héééérečka! moc povedené. ať už díky komukoli :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jejej, Ty se nezdáš! ... A vlastně mě to nepřekvapuje ;) ... Vy jste úžasní!!!

    OdpovědětVymazat
  10. ♥♥♥jo! Krásné Luci :)
    Btw myslím, že nutně potřebuju znát název té skladby nebo jejího autora.. Co to hraje? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Glen Hansard a Markéta Irglová, The Svell Season :). Dobrý - co?

      Vymazat