pondělí 5. února 2018

RESTART

Jsem zpět a nejen z hor.
Po měsíci cítím zase krev v žilách a drobný přísun energie.
Ani si nepamatuju, kdy jsem naposledy byla takhle marná, jestli jsem vůbec kdy byla?
Kombo dvojitá chřipka, lednová deprese a povolební kocovina - to bych nepřála snad ani Zemanovi!
Čerstvý vzduch mi prospěl.
Dlouhá rána, poměrně samostatné děti, bábovka od babičky, svíčková v zavařovačce, výhled na sjezdovku, oblíbený bufet, přirozeně červená líčka, malinovka do skla, štěnice ve vedlejším pokoji.
Kdyby Googlu nebylo, žili bychom si dál ve sladké nevědomosti.
Vyštípat jsem se ale rozhodně nenechala.
Po návratu jsem zaujala přísná hygienická opatření, kdo/co neprošlo mrazem, vysavačem, pračkou či lázní se psím šamponem, nesmělo z chodby tam ani sem.
Podle speciální broukolapky, kterou jsem v lehké panice koupila, jsme však naštěstí úplně čistí.
Zase zkušenost:)...

PS: V infocentru Železné Rudy je moc pěkné centrum envirometntální výchovy





























By Lucky photo

3 komentáře: