čtvrtek 22. února 2018

NIKDY

Už nikdy nepustím pračku před odchodem z bytu.
Taky to nedělejete!
Na tý Nově meli pravdu. Jsem si říkala, že přehání, když jsem tu reportáž viděla.
Věřte mi, nepřehání!
Nebýt doma, vyhořeli jsme. Takhle asi šestý smysl naší deset let staré Whirpoolky vyhodil pojistky a nářadí potřebné k jejich nahození máme naštěstí ve stejné místnosti jako pračku, tudíž jsme plamen vycházející z pračky včas uhasili. Bylo to o fous, začínala hořet podlaha, všude se rozléval štiplavý dým, k tomu všemu ta tma - v té ten plamen vypadal ještě větší než asi ve skutečnosti byl.
Mnooo...radši nedomýšlím, co by, kdyby.

















https://cz.pinterest.com/pin/378232068699393759/

19 komentářů:

  1. šmankote! A já ji zatím pouštěla před odchodem často, novinky z Novy ke mně nedorazily! Tak hlavně že jste to spláchli včas, uff...

    OdpovědětVymazat
  2. Cože? To se opravdu může stát. Já při odchodu zapínám pračku i sušičku...budu to muset přehodnotit. A vypínáte i ze zásuvky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten pocit, že za nás doma někdo maká, budeme muset oželet:)

      Vymazat
  3. A taky nikdy nenechávejte po dožehlení rozžhavenou žehličku bez dozoru. Byť vypojená ze zásuvky začala pomalu doutnat a naštěstí to taky skončilo jen lehce popáleným stolem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z žehličky mám taky noční můru - proto jí moc nepoužívám:)))

      Vymazat
  4. Tento rok sme sa ,,náhodou,, s požiarom tiež takto obyšli s dobrým koncom a som za to vďačná!

    OdpovědětVymazat
  5. Luci, tak to byla klika. Před nedávnem pekl muž v elektrické troubě rybu. Usnul. Už ryba hořela, naštěstí jsem přišla domů já. Nad troubou máme plynové hořáky, ani nechci domýšlet...

    OdpovědětVymazat
  6. taky jsem vyléčená - po rekonstrukci kuchyně a koupelny..

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo! Tak to bych nevěřila, mamka mne taky varovala, ale já jsem nad tím mávla rukou...no musím tedy plánovat praní jinak...

    OdpovědětVymazat
  8. Maminka a pan režísér mají vždycky pravdu:)!

    OdpovědětVymazat
  9. Máme taky virpůlku, devět let :(. Kurňa, jestli to nebyla nějaká špatná šarže.. A přesně, tyhlety momenty je třeba si připomínat... né cobykdyby... ALE ŽE TO DOBŘE DOPADLO! Tak teď už jen klidné dny, Lucí, do Písku... Jana

    OdpovědětVymazat
  10. mám opačnou zkušenost - týden před vánoci odtoková hadice myčky se rozpojila a já vytopila nejen svůj byt, al ei tři patra pode mnou. Když jsem přicházela(přibíhala) domů, valila se mi voda po schodech v ústrety:-((

    OdpovědětVymazat
  11. A nejenom pan režisér, i lUcka má pravdu, nebo je to nějaká vědma.
    Lucí, v krátkosti. Já i Tom jsme Tvé řádky četli a řekli si, že s naší 17ti letou pračkou už tedy nebudeme riskovat. Teď v pátek už měla vypráno, ale potřebovala jsem dát ještě navíc ždímání, ale chtěli jsme i zároveň jít běhat. Já bych šla, ale Tom u ní chvíli stál a říkal, že se mu něco nelíbí a vypnul ji, prý abychom nevyhořeli jako Lucka. Po běhu jsme zjistili, že už umřela a už se točit nikdy nebude. Zachránila jsi nás a my máme už objednanou novu:-) Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi ctí být vaším ostrašujícím příkladem!

      Vymazat
  12. Já vás obdivuji, zapnout pračku a odejít. Po zkušenostech před léty, kdy mi začala hořet lednice a o týden později se mi roztavila žehlička pod rukou,o dva roky později jiná už jen mocně doutnala, jsem vynervovaná z každého elektrického spotřebiče. Pračku kontroluji během praní snad 10x, když odcházím na víc než půlden vytahuji vše ze zásuvek - krom lednice - už i hasičák mám doma vlastní. A ty historky, co vypráví můj strýc - profesionální hasič... snad bych i chtěla bydlet raději v jeskyni.....
    Anna

    OdpovědětVymazat