středa 7. února 2018

BYLUCKY

Zasloužíte si ho!
A já taky.
NOVÝ E-SHOP

Prosím pěkně tady: www.bylucky.cz
Berte to jako rozcestník. Z jednoduše znějící adresy se dostanete všemi mými směry, ať už je to blog, shop, focení, sociální sítě.

Zrálo to ve mně dlouho a realizace byla ještě zdlouhavější. Chtěla jsem si co nejdéle udržet osobní přístup a vymýšlet na konci objednávkových emailů nejrůznější rádoby vtipné pozdravy, ale Lucky značka pomalu začíná vyrůstat z kalhot a bylo potřeba zareagovat, než jí praskne guma v pase. Jsem si jistá, že zrovna v této fázi jsem postradatelná, i když bazíruju na tom, že By Lucky je značka hodně osobní.
Kvůli doméně a komplexnosti se změnil název. Kdybych před čtyřmi lety věděla, co se z Lucky bloku vyvrbí, asi bych dýl přemýšlela. "Lucky" jsem se rozhodla zachovat, mám to slovo ráda už pro jeho českoanglický dvojsmysl, čtyřletou minulost a vizuální stránku. Stejnojmenná doména je ovšem registrována. Vyřešilo to jedno malé "By", nejsem s ním tak úplně smířená, ale je tam. 
Já vím, celé by to sneslo odborníka. Jeden dle mých představ se našel, momentálně však žije v Londýně a komunikace na dálku, časová a finanční náročnost mne odradila. Možná... kdybych.... se to plánovala hodně rozjet. Já ale žádné velkolepé business plány nemám.
Chci si vystačit.
A to se mi nakonec podařilo i u svého nového rozcestníku, který jsem nakonec zvládla svépomocí, a jsem na to náležitě pyšná.  
Myslela jsem při tom hodně na vás. 
Věřím, že je to znát a stránky jsou intuitivní, obsáhlé, ale přehledné.
Co nejdřív se to tam začne hemžit novými produkty!
Kdyby cokoliv nefungovalo - pište.

PS: Historky typu, jak jsem psala odvolání na centrálu Facebooku kvůli odmítavé žádosti o přejmenování stránky a jak mi vypršela lhůta testovací verze e-shopu, si raději nechám pro sebe, neb by to mohlo být bráno jako polehčující okolnost:).
















































  Photo: Bohyně

6 komentářů:

  1. Juj, je krásný, Luci! Moc! A Shoptet je fajn, (to bylo první, šup jsem rolovala na zápatí.. přes koho :)). Já mám jenom a jenom dobré zkušenosti! Když je potřeba, hbitě poradí, a cena příjemná :). Tak tedy přeji, ať jenom kvete! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Byla to poměrně jasná volba, tak jsem moc ráda, že dobrá. Zatím jsem taky moc spokojená. Ať to frčíííííí

      Vymazat
  2. Až někdy nebudeš moct jít na focení, myslím, že můžeš v klidu poslat Matyldu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako živá samospoušt jsou s Danem tuze dobří:)))!

      Vymazat
  3. Si pre mňa TOP!!!

    OdpovědětVymazat