čtvrtek 5. června 2014

AMAROUNY

Žádný strach, z Bloku rozhodně žádný foodblog nikdy nebude. 
I když mám blogy o jídle moc ráda, ale....Bohužel nemám k jídlu žádný vztah. Jím, abych žila!!! Jídlo je pro mě ztráta času, kultura stolování mi nic moc neříká. Jím, když děti zalehnou, v klidu , v polosedě, na naší obr sedačce a lžící! Já vím, já vím - děs, ale když já to tak ráda:-). A prej, když se to sní s láskou a bez výčitek, tak se netloustne. Mohu potvrdit, na kila to se mnou není tak hrozný, jen ta konzistence už trochu pokulhává! Restaurace navštěvuju zřídka a nakupování jídla nesnáším (ještě víc, než žehlení). Jo, to kdyby to jídlo mělo nožičky a skákalo do ledničky, to by byla jíná!
Ale snažím se s tím něco dělat. Oprášila jsem náš velký jídelní stůl, ušila na něj ubrus a donutila rodinu u něj sedávat. Přece už jsem velká a měla bych jít trochu příkladem, už  kvůli těm dětem (a kdo by pořád pral ty moje ubryndaný trika). Bohyně to má moc ráda. Když jde večer Šušu spinkat, dáme si spicha u stolu a v klidu probereme, co se dá. Je to chvilka, ale povíme si, jak jsme se měli, nikdo už nikam nespěchá a já mám konečně oči a uši jenom pro Bohyni. A u toho se najíme, nebývá to nic velkýho, v týdnu hodně pomazánky, toasty, těstoviny, prostě rychlovky. Ale má to aspoň nějakou kultůru. No a doma mají nejraději RACLETTE, ten já teda úplně nesnášim. Plno nakupování, krájení, našpiněného nádobí, flekatej ubrus, zakouřenej byt, poprskaný zdi. A jak se u toho člověk nadře, než se zasytí!? Zlatej hlubokej a lžíce na sedačce! No a do toho ještě teď ty příkrmy. S Bohyní jsem to zvládla (myslím) dobře, vyrostla - řekla bych až moc a myslela jsem si, že s Šušu to budu praktikovat stejně. Omyl!!! Vše jinak, dlouhodobé výzkumy ukázaly, že...(bla bla bla) a to, co platilo včera, dnes již neplatí. Trochu se v tom ztrácím, něco jsem si naštudovala, poptala se a  zvolila zlatou střední cestu. Tak snad Šušu taky vyroste, zatím to vypadá nadějně. Ale to znamená, že se mé milované nakupování jídla rozrostlo o nakupování a shánění zeleninky, nejlépe v biokvalitce!!! A to už je na mě moc! Prosíííím, ať někdo vymyslí AMAROUNY  (jako měli v Návštěvnících).............
Předem děkuji.
Už vymyslel:-) - tady.

A jak to máte s jídlem Vy???



Děsne to prská,....

....ale je to dobrý.

Dost to kouří,....


....ale po dvojce vína, Vám to všechno přetane vadit:-). A začne Vám chutnat....







Foto: Lucky


2 komentáře: