pondělí 9. června 2014

VZDUCHY

V sobotu jsem psala na fb:
Bohyně se dnes probudila a říká: „Dneska je vzduch na plovárnu, já mám mami ty vzduchy rozdělený, třeba když jedeme na oslavu k tetě Vlaďce, k Sulanovi na pivo a tak ...."

A pak jsem přišla na to, že to má chudák asi po mně. Nepamatuju si čísla, fakta, jména -  ani obličeje, ale pocity, vůně, barvy, obrazy. Nevšímám si podstatných věcí a bohužel, nebo bohudík, vidím ty pro někoho naprosto nepodstatné a neni to tím, že mám přes tři dioptrie. Jsem za to ráda, ale Dan šílí! Koukám po všech vejrech, vokounim, nevnímám, nasávám (atmosféru!), fotím kdejakej kanál, zakopávám, vracím se, zdržuju, kochám se divnejma věcma. Tři ženský v chalupě, no - to bude mít  náš pan král těžký:-).

Máte taky rozdělený vzduchy ???  


To udělal Dan vzteky nehtama, když.....

......jsem zas fotila.....

....."hnusný" garáže.

No, nejsou krásný????

Klíč máme, ale ani jedna neni naše.

Ani tahle 8smička.

Ani tahle - to je garáž pro broučky:-).










































































































































































Foto: Lucky










Žádné komentáře:

Okomentovat