pátek 6. června 2014

STEP BY STEP

S tím, že mi Bohyně step by step míří ke dveřím a odjíždí do Budějovic (nebo do PH) dělat holičku, s tím jsem obeznámena. Bohyně se tím rozhodně netají a narozdíl ode mě má jasno v 7letech. Dokonce mi dovolila, jezdit za ní na víkendy:-)!!!
Na základě deprese z tohoto  zjištění - jsem si pořídila Šušu a je to zase tady!
Ty pokroky mě těší a děsí zároveň, ach jo.

Začalo se jí líbit na břiše.
Né, že by se přetáčela, ale přepadá statečně.
Žvatlá tak, že by mohla dabovat krtečka.
Sama si nandá a vyndá dudlík, cirkusačka jedna.
Sní, na co přijde.
Nuda je její nepřítel.

Sotva se narodí, už jim rostou křidýlka. Nejradši bych jim je zastřihovala, ale to by nebylo správný. Pomůžu jim načechrat peříčka, připravim si kapesník a  budu z povzdálí pozorovat, jak se budou učit létat - mláďátka moje ♥...




Načechrat a...












Foto: Lucky





Žádné komentáře:

Okomentovat