středa 18. června 2014

DOVOLENÁ I

Nikam nejedeme, tečka.
Já bych teda jela, ale má to moc „ale"...
S Danem jsme se za svobodna nadovolenkovali až až. Poprvé (a asi naposled) jsme spolu byli v italské Rosolina Mare a zájezd to byl opravdu vypečený. Nejenže jsem první tři dny strávila ve vlastnoručně šitém kloboučku a mini šatičkách, protože můj kufr byl omylem vyložen neznámo kde, ale ještě ke všemu se zrovna v místě našeho pobytu do moře vlévala řeka a tudíž moře nebylo vůbec slané, ani modré, ale brčálově zelené a obohacené o spoustu zajímavých předmětů, které do moře rozhodně nepatří (asi nějaká nová eko hra?!). To jsem ty plavky vlastně ani nepotřebovala. Dopadlo to tak, že jsem těsně před vstupem do moře naskakovala Danovi na záda a on mě odnesl vykoupat do bezpečné vzdálenosti od plujícího komunálního odpadu a po té mě zase odnesl zpátky. Do asi 25km vzdálených Benátek se nejelo, protože náš zájezd si odhlasoval výlet do super, ale asi opravdu super marketu (no jasně, že jsme si tam dojeli sami). A ještě ke všemu jsem na trhu ztratila náramek, který jsem dostala od Dana k osmnáctinám. Co dodat!
Pak se jelo do Řecka, přesněji na Corfu - autobusem. Ano, čtete správně, na Corfu  A U T O B U S E M. I s lodní přepravou a transferem po Corfu to dalo dobrých 37hodin!!! Mladý, blbý, zamilovaný. Za peníze ze sčítání lidu jsme větší exotiku prostě nesehnali. Měla jsem jen tři přání: aby nepustili Slunce seno, Abbu a Nedvědy. Bohužel, ani jedno nebylo vyslyšeno - proběhlo všechno. Pobyt ušel, občas proběhla krysa, delegátka dělala, že nás nezná, a na pláži se válely staré pračky a ledničky. Opět jsme si jeli po své vlastní ose, půjčili si skútr a ostrov křížem krážem projeli. Nabrali sílu na zpáteční cestu a nepoučeni z předešlých dovolených se těšili na tu další...............

Pokračování někdy příště.
(A těšte se, mám toho v záloze dost :-))

A co Vaše dovolená???




Účastník našeho zájezdu :-)!






































Foto: Lucky





Žádné komentáře:

Okomentovat