neděle 29. června 2014

OFINKA

Už Vám někdy dorůstala ofina?
Ne? Tak to buďte rádi!!! U dospělých je to vopruz a u dětí peklo. Naší Bohyni dorůstá už poněkolikáté a máme na to jednoduchý trik. Jinak bych jí:

A) Ustřihla ofinu ve spánku.
B) Přemluvila, že jí ofinka moooc sluší.
C) Zcvokla.
D) Dávala sponečku asi 1000x za den.

A, B, C i D je správně, jen si nejsem jistá v jakém pořadí.-). A tak haleluja, že Bohyně toleruje tento účes a já jsem ochotná ho každý den česat. Vydržel i spaní ve školce a tři dny u babičky!!! Vypadá to složitě, ale není to tak hrozný.


Vyzkoušíte???
























A netahat!!!

































Foto: Lucky

2 komentáře:

  1. A proto jsme odhodlány žádnou ofinku nezakládat... Po začátečních nezdarech, po padesáti osmi ztracenejch sponkách, už jí vydrží i culíček klíďo celý den.
    Krásný fotky a moc milej blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tu svou(bohužel!) zrovna založila. Mám nějakou nutkavou potřebu se furt šmikat. Zatim jsem spokojená, ale až mě přestane bavit a začne dorůstat? Uáááá...

    OdpovědětVymazat