čtvrtek 15. září 2016

DOBROU...

Bodejď by mi v tom dusnu nebylo dusno, když mám rozděláno asi milión věcí.
Když já mám tvořivou slinu bohužel vždycky v takovejch vlnách, to pak rozdělám několik projektů najednou a pak jsem trochen ve stresu.
Třeba jako teď. Venku třicet, v pracovně čtyřicet a já dodělávám vyteplenou mikinu, kterou jsem si usmyslela mít v nabídce Lucky LIMIT jako hit letošního podzimu. Nemusim vám dopodrobna líčit, že je mi v ní poněkud vedro a že před omdléváním mě zachraňují jen časté vpichy špendlíků s barevnou hlavičkou, které si sama sobě způsobím při zkoušení, špendlení a lazení té správné fazonky.
Ano - mám krejčovskou pannu, ale velikost 44, a tak jsem sama sobě woodoo panenkou. A tak nevim, jestli si přát ať je ještě chvilku teplo, abychom ty mikiny nepotřebovali, nebo ať už se konečně malinko ochladí, protože v tom vedru nejsem schopná ji dokončit.
O to víc se raduju z dotažení aspoň jedné věci, a to jsou DOMEČKY/POSTÝLKY. Tentokrát nejde o bunkry a doupátka k odpočinku a příležitostnému přespání. To už jsou opravdové postele s rošty, které splňují všechny podmínky pro každodenní pohodlné přespávání.

A jsou krásný:)!





























Foto: Lucky

9 komentářů:

  1. sama sobě woodoo panenkou, LOL!
    tak mrazírny aspoň v duši, přeju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Střih doslova prolitej krví - mám nové špendlíky:)!

      Vymazat
  2. Jsi mě pobavila těma špendlíkama... :D

    OdpovědětVymazat
  3. A já mám pro tebe ještě jeden typ. Do setu ke krásným podtáckům a měděným vázičkám mi chybí nějakej pěknej stojánek na ubrousky :) :) :) a dost by se mi hodil :)

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, postýlky jsou krásné! Jen drobnost k té mikině, já si předem jednu rezervuji, akorát pro mne ji pak raději šij jako pro tu krejčovskou panu ;). Do Tvé 36 bych se rozhodně nevlezla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beru na vědomí, dáme to dohromady! Tvoje výška + moje 36 = IDEÁL♥

      Vymazat