pondělí 19. září 2016

SNAD

Snad si na nás neoloupete brambory, nestrčíte nás do mokrých bot, nezabalíte do nás  hygienické potřeby nebo porcelán do výbavy. Snad si nás odložíte třeba na noční stolek:).
Děda by koukal, vždycky říkal, že je to u nás jak do časopisu.
Už jsem mu to nestihla ukázat...





























Mariane bydlení říjen 2016
Foto: Lucky

37 komentářů:

  1. Lucko nikdy jsem tu nic nekomentovala, ale dnes musím...to je taková NÁDHERA!!!!!;-)) stránky s vaší kouzelnou půdou jsem doslova zhltla a moc Vám fandím...ve všem!!
    Jo a slibuju, že hygienické potřeby si do "vás" rozhodně nezabalím;-DD!
    Karolína

    OdpovědětVymazat
  2. Krasa, velka gratulace. Vcera jsem uz procetla. I manzel mi rikal: teda to bydleni na pude to je tedy dobry! Takze dobry:-). M.

    OdpovědětVymazat
  3. ...budem ťa mať aj s kávovarom:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...práve som ho dostala:fantastické, ľúbim!

      Vymazat
    2. A už máš i ten kávovar???

      Vymazat
    3. ...do Vianoc:-)
      Prechádzame z najlacnejšieho lila! kávovaru na lepší a v cene akcie na Slovensku, naša obľúbená káva plus časopis na dva roky, ktorý teraz už môže byť, keď hneď v prvom objednanom čísle si TY!!!

      Vymazat
  4. Tyjo, gratuluju. Tak aspon mam duvod jet do mesta:) U nas v Jednote ho totiz nemaj:))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to musim jit dneska hold do obchodu ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé bydlení v hezkém místě, navíc i krásné dcery. Jenom - proč tu roztomilou, takřka tříletou holčičku, "zdobí" ten dudlík?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mít doma ty dudlíky dva, mám ho pro uklidnění taky v puse. Bylo to děsný drama:))).

      Vymazat
  7. To musím rychle někoho poslat do trafiky!! Než bude všude vyprodáno!!!
    Těším se:). A velká gratulace ještě jednou.

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji moc, Lucko... a mohu Tě uklidnit, na většinu ze zmíněných (i těch nezmíněných - a ještě horších) aktivit je křídový papír naprosto nevhodný! :)
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si to myslela!
      Pozdravuj Bratrstvo kočičí tlapky:)

      Vymazat
  9. Luci koupila jsem si "tvůj" Marianne před sedmou ranní hned, jak ho v trafice naskladnili:) Ještě krásnější než v mých představách!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem přešťastná, že jsem nezklamala - asi máš malou představivost:))). Moc děkuju....

      Vymazat
  10. Už mám přečtno a uloženo.-)Gratuluji,krásné bydlení.Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkně děvče, pěkně! Tentokrát ta koupě stála za to:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsi nám dala šanci:) a nelituješ.

      Vymazat
  12. Pro půdy mám slabost a ta vaše je originál.Úžasná...

    OdpovědětVymazat
  13. No to je nádhera, Lucí. Gratulujuuuu. Budeš ještě k sehnání? Musím si pospíšit:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je nádhera!!! Přes ten prostor, staré i nové kousky, samotný text... až po vás tři! Paráda!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Lucíí krásné :)Naďa

    OdpovědětVymazat