neděle 11. května 2014

BARVY

Když jsem byla malá, měla jsem elasťáky. 
To by nebylo nic tak divnýho:-). Ale já do dneška nevím, jakou měly barvu. On je totiž každej viděl trochu jinak. Já byla přesvědčená, že jsou modrý. Do krve jsem se pohádala s kamarádkou, která tvrdila, že jsou fialový. A moje mamka to vyřešila šalamounsky, prohlásila je za "švestkové"! Škoda, že jsem si je neschovala. Kdo ví, jak bych je viděla dnes? Jak jsem se totiž dočetla, a to prosím pěkně zde. Máme každý jiné barevné vidění, které se ještě ke všemu mění věkem. A vzhledem k tomu, že umíme rozlišit až 160 barev a asi až 600 tisíc odstínů, to nemá cenu řešit - necháme to koňovi.
Momentálně letí mintová barva, což mě nesmírně těší, protože divně modré já ráda. Jsem ujetá na ty malé barevné vzorníčky z OBI a spol. Když jsme stavěli naší půdu, tak jsem s nima i spala:-). 
Jeden takovej virtuální vzorníček jsem si na pinterestu vytvořila.....


A jaká je Vaše oblíbená barva?





Žádné komentáře:

Okomentovat