pátek 2. května 2014

ŠATY S POUTKEM


Nemám co na sebe.
Ale tentokrát už fakt.
Šaty s poutkem, to by se mi líbilo!
Přiznávám, co se týče módy, jsem trochu marnivá. Ale nedovedete si představit,  jak je těžký se hezky a pohodlně oblíct, když... Máte o tři čísla větší prsa než obvykle a každé 3 hodiny je všude možně vytahujete. Kolem břicha máte vyfouklou pneumatičku a výprava Vám nesmí zabrat víc jak 5 minut. A to vše Vám ještě komplikuje košík od kočárku, který je proklatě nízko, a Vy tak vystrkujete prdku na celé město, protože Bohyně z něj neustále něco potřebuje. A to už vůbec nemluvím o tom, když si chcete vzít nosítko. To počasí mi to taky zrovna neusnadňuje. Jen si to zkuste představit! PEKLO VE SKŘÍNI!!!
Šaty s poutkem od módní návrhářky Josefiny Bakošové chi-chi , by to vyřešily. Jsou bavlněné a díky malému knoflíčku můžete šaty přetvářet dle Vaší aktuální nálady a potřeby. Výstřihem se dá vytáhnout cisterna, k pneumatice jsou milosrdné, tak akorát dlouhé a hlavně - chi - chi - chik. 

No, nejsou geniální????

P. S. Já jen, že mám 29. 5. narozeniny - pamatuješ Daní, viď :-).....





Už se v nich vidim



















Ty jsou taky krásný








Žádné komentáře:

Okomentovat