pátek 23. května 2014

SNY

Sny se  mají plnit a proč ne hned. 
Za týden mám narozeniny a když se každý ptal, co bych chtěla, zamyslela  jsem se. Co že to doopravdy chci??? PIANO! A nejraději křídlo:-). 
Toužím po něm odmalička. A tak jsem si u kojení (většina mých nápadů teď vzniká u kojení) zadala do vyhledávače piano. Nikdy jsem se nepídila, kolik takové piano stojí, ale tušila jsem, že to nebude levná záležitost. O to větší bylo mé překvapení, že se někteří lidé pian zbavují, třeba i za odvoz. Nejdřív jsem si vybrala jedno, bylo krásné, zachovalé a zadarmo. Mělo ale jednu vadu, vážilo 400kg, bylo z Brna a v 6. patře paneláku. Zamítnuto! Chápu:-). Dan se mnou mé nadšení sice sdílí, ale tohle neprošlo. A tak jsem odepsala na několik dalších inzerátů a čekala...Až za několik dní se ozval pán z Prahy, že prej jestli ho opravdu chci. Že má "jen" 200kg, je rozladěné, ale funkční, snesené ze čtvrtého patra, uskladněné v garáži a jestli ho nechci - bude z něho botník! Nebylo co řešit...................

Už se nemůžeme dočkat. Dan toho stěhování a já splněného snu:-). Bohyně každé ráno vstává a zpívá pipipiano. Teď už jen ho sem dostat, naladit a naučit se hrát.
A už mám i židličku - díky Daní ♥.

A jaké jsou Vaše sny?????





Moc hezká a vše říkající ilustrace od Nan Lawson:







































Moje pianová nástěnka na pinterestu tu.

Žádné komentáře:

Okomentovat