pondělí 12. května 2014

NEBE A DUDY II

Máme kocoura! 
To asi víte a kdo to neví, ten si asi všiml. Má zálibu vtírat se na mé fotografie. Jmenuje se Vašek a měl nahradit Mirka. Tušila jsem, že je nenahraditelnej, ale v nějakém pomatení smyslů ( jééé, překlepla jsem se a napsala pomatení syslů :-0 ) jsem si to nestihla uvědomit.

Mirek
Mireček byl mazák!!! My jsme vlastně bydleli u něj v podnájmu. Byl tak hodnej, že nám před deseti lety dovolil přestavět jeho podkrovní říši na náš byt, a my mu na oplátku vyřízli díru do dveří ( to jsem ovšem nečekala, že nám za to bude nosit na rohožku dárky: andulku, netopýra, rejska.....) Byl to samorost, rád se toulal, někdy přišel i za několik dní, ale vždycky se vrátil. Věděl, že ho čeká plná miska a čestné místo na gauči. Bohyně si nevšímal, Dana miloval a mě respektoval. Byla to taková zvláštní symbióza. Nikdy jsem netušila, že kočka může mít charizma. Je ho škoda, ale měl dlouhej a krásnej kočičí život a už se nedalo nic dělat. 
Pořídit si zvířátko není žádné umění, ale vyprovodit ho až do konce, to je jiná! Skálopevně jsem tvrdila, že už nechci ani křečka!!! No, to mi to vydrželo dlouho. Když on doma tááák chyběl. Tou dobou už jsem věděla, že jsem těhotná a měla teorii. Že, než se Šušu narodí, kotě se vychová. Hahaha.....Já byla tak pitomá! Škoda, že nejsem pověrčivá. To bych si domu černou kočku nikdy nevzala. Co naplat, už ji mám.

Vašek
Vašek je čert!!! On i tak vypadá. Bohyně si všímá (až moc), Dana miluje, mě nerespektuje a Šušu asi brzo sežere. Co já to udělala, má teorie je v háji. Takovej roztomilej modrookej kocourek to byl, na to nás uhnal! Chápu, po Mírovi to nemá lehký, ale...Nemá cenu tu vypisovat, co všechno už udělal, bych se zase rozčílila. Držte mi palce, abych ho neroztrhla a moje holčičky dál mohly vyrůstat vedle domácího mazlíčka a manžel s ním na břiše mohl každý večer relaxovat. Co bych, pro blaho rodiny, přece neudělala:-)..........

Takže, opět: NEBE A DUDY.
  


Taky máte nějakého domácího mazlíka???



Kterej je kterej?

Žádné komentáře:

Okomentovat