neděle 18. května 2014

SENTIMENT

Některé věci by se vyhazovat prostě neměly.

Už jsem tu psala, že jsem nenapravitelná bufeťačka se sklonem k syslení. Vzletněji by se dalo říct, že ráda dávám věcem druhou šanci. Ale díky tomu, že jsem poměrně vybíravá a při třídění věcí poměrně nekompromisní, to u nás nevypadá jako na smetišti. I když smeťáky já ráda:-).
Některé věci bych ale nevyhodila:

Moje staré deníky.
Poslední tik tak z rande (samozřejmě, že s Danem).
Píšťalku, kterou jsem nosila celou střední.
Oblíbenej obrázek od Komárka.
Botičky, v kterých Bohyně udělala první krůčky.
Přívěsek od moře.
Danovo fotku ze zdi v pokojíčku.
Cedulky z porodnice.
Fotky s ultrazvuky.
První zoubek.
Náplast z Šušu bebí.
Kapesníček ze svatby.
Dolar od dědy..... 



 A která je ta Vaše věc, kterou by jste nikdy nevyhodili??? A nebo je jich víc?



Sentiment.



Žádné komentáře:

Okomentovat