středa 14. května 2014

NOSÍTKO

S miminem v ruce se dá udělat spoustu věcí. 
Dokonce i otazník na notebooku, zkuste si to!

Ale něktré věci jednou rukou prostě neuděláte, třeba jako:
Otevřít lahev s vodou.
Nastrouhat mrkev.
Namazat rohlík (chleba jde).
Učesat culík.
Zavázat Bohyni tkaničky.

Nebaví mě bejt jednoruká ,a tak nosím Šušu v nosítku. Bohyně se taky nosila, ale bylo to spíš z frajeřinky. U Šušu je to nutnost, je druhá a naštěstí to má ráda. Tak trochu si jí dopejkam! Po dlouhém přemýšlení jsem vybrala nosítko TULA, ani jsem ho nevyzkoušela, dala na intuici a ta se vyplatila. Snad jen, že mi trochu sjíždí z ramen, ale asi moje chyba - mám úzká ramena (škoda, že né boky:-)).

Neberte si ze mě příklad. Je lepší si ho vyzkoušet, každému vyhovuje něco jiného,nemá cenu něco doporučovat. Snad jen pro zajímavost jeden odkaz zde.



Přiznávám, na té fotce se netváří zrovna nadšeně, ale jinak to má opravdu ráda!



Tulení v Tula.



































  zdroj
Taky řešení :-). 

Žádné komentáře:

Okomentovat