středa 13. května 2015

?

A to jí poradil kdo, marodit v tomhle počasí?
No nic, stejně mám uprostřed čela obrovskýho uhra, tak kam bych lezla.

Takhle jsem včera začala svůj příspěvek, který jsem ani nestihla dopsat, a už jsem musela běžet hledat diazepam, protože Šušu teplota začala stoupat do nadmořských výšin. Nesnášim, když maj holky horečku. Sama na ně trpim, vždycky při nich bezdůvodně neřízeně brečim, proto mám pro rozpálené děti 100% pochopení a dělám jim pomyšlení. Sálající Šušu mě znovu rozkojila, celé odpoledne koukala na Elma, večeřela soletky, usínala mi v náručí... 
Dnes už je to naštěstí jinak. Po patnáctihodinovém spánku, litru nurofenu, milionu pusinek a pohlazení se ráno probudila, místo haf haf řekla pes, vyplázla jazyk (nevim proč, ale chodí s vyplazenym jazykem!) a konečně šla. Proč u nás každému vývojovému skoku předchází taková kalamita a proč během prvních dvou let je těch skoků tolik???


PS: Bohyně si taky prochází vývojovým skokem, prej má pubertu  a hrdě se k ní hlásí. To se těšim, až to s ní začne "třískat" doopravdy.






























Foto: Lucky





8 komentářů:

  1. Počkej to jako fakt dáváš malému dítěti diazepam?neptám se jako kibicátor, jen jsme si s mužem říkali, že by pomohl odvar z makovic, aby aspoň trochu spali. jsme už přes týden doma a je to fakt výživné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zřejmě jako prevenci febrilních křečí, pokud na ně mrně trpí.

      Vymazat
    2. Přesně tak! Holky mívají hooodně vysoké horečky, tak jim ho při nich raději dávám. Jestli se třesou zimou nebo křečema - bývá někdy těžké rozeznat!? Doktorkou doporučené:-)....

      Vymazat
  2. Veřejně se přiznávat k pubertě, to je mi novota! Ta dnešní mládež je ale sebevědomá... :) Já jsem odmítala přiznat, že ji mám a běda, jak mi to někdo řekl, už jsem byla aspoň týden nafouknutá jak žába. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mládež nevim, ale Bohyně jo:-). Momentálně naše nej hra - PUBERTA!

      Vymazat
  3. Luci, moje dcera strašně ráda vzpomíná, když marodila....hodně pohádek, celý den jsem jí nějaké četla, hráli jsme stolní hry, klasicky jsem uvařila pořádný slepičí vývar s domácími nudličkami, prý to milovala...já už méně, při těch teplotách jsem lezla po zdi...a tak se mazlete, šmajchlujte, povídejte, kojte, očumujte a Šušu bude ráda vzpomínat a Tobě, dívenko, hodně sil, ale Ty to dáš ....

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem tedy úplně bezhorečková (ťukám do stolu) a když měla Jori poprvé čtyřicítku, tak jsem to fakt! nedávala. Už si pomalu zvykám, hodně pomalu. Mám skoro pocit, jako by horečka tělo nastartovala, vyburcovala a posunula. Jorika udělá následně ohromný pokrok. Po poslední také začala mluvit, rovnou ve větách, vůbec to nechápeme:)
    Tak na zdraví všem vývojovým skokům!! :)

    OdpovědětVymazat