pátek 15. května 2015

V POHO

Taková normální rodinka...


Kopice zašívání (ty rukavice už asi nemaj cenu:-)). Schválně to mám na očích, jakože mě to donutí..... Nedonutilo!





























Co dodat - pomalu zarůstáme!





























Ztráta času, na světě jsou mnohem zajímavější věci! Třeba... TERMOTRANSFEROVACÍ TUŽKA.





























Výsledek TU.





























Přece si nebudeme kazit srandu.





























V "poho".......................




























Chvíli jsem tu rovnováhu hledala, ale už ji mám - musim:-)!

Foto: Lucky





10 komentářů:

  1. ..čo moje dievčatko,čím si sa trápilo ?....domácnosťou,alebo ?
    ...tie tvoje dievčatá ,tie vedia o čom je život :) !
    ...nech ti TO žiadna výchova nepokazí !

    OdpovědětVymazat
  2. to je doma jak má být, hlavně se nenechat zvyklat MYLNÝMI představami!

    polštářek je super dovyšila bych princezně korunku zlatou nití ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdu hledat zatou nit - kór když mi to poradila ta nejpovolanější (ze Zahrady na niti:-))))).

      Vymazat
  3. ...ehm, ehm...u nas doma je to celkem dost podobny.... Tak co uz, hlavne ze je sranda ne... Zdravim z Brna! Renata

    OdpovědětVymazat
  4. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) radost vidět taková útulná zákoutí i jinde, než u nás doma...
    hned mám lepší náladu ... pěkný víkend :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se to dá taky nazvat - útulná zákoutí, hned to zní líp! Díííík:-)....

      Vymazat
  5. Krása! Pohoda domova! Dneska jsem žehlila na zemi. No a co...
    <3 :-*

    OdpovědětVymazat