pondělí 22. června 2015

MÁM HO

Mlíko v pytlíku (díky ségra!). Asi jediná radost předešlého týdne. 
Některé týdny se prostě nepovedou a ani se nemusí stát nic zásadního. To pak stačí k radosti fakt málo, třeba mlíko z Lidlu. Ten pytlík si namouduši vypláchnu a schovám - jsem prostě úchylná. Některých věcí se nehodlám vzdát a není to jenom kvůli retro obalu. Třeba taková okena Iron. Ta vůně, skřípot novin... Jen škoda, že noviny aby člověk v poslední době doma pohledal. Ještěže jednou za čas neodolám koupi nějaké povedené přílohy (třeba středeční Esprit Lidových novin). Odolu taky nikdy neodolám a Namo pere prostě samo. Matně si vzpomínám, že na okna je nejlepší jelenice, až zase budu mít čas uklízet, určitě se pro ni vydám. 
Minulý týden jsem se nepřestávala divit, zůstával mi rozum stát, měla jsem oči navrh hlavy, lapala jsem po dechu, ztrácela iluze, ťukala si na čelo a myslela jsem si, že se vzteknu. To, že stál za prd, dokazuje i náš naprosto prázdný prádelní koš. Když jsem naštvaná, tak žehlim a peru. Tentokrát jsem si sáhla opravdu na dno (prádelního koše:-)). Dokonce i na přeschlé utěrky se konečně dostalo.
Ale vstříc novému týdnu.....








































Foto: https://www.pinterest.com/pin/378232068682191591/



7 komentářů:

  1. Taky jsem si ty pytlíky schovala..... kvůli (nebo díky) Tobě a pokaždé, když je vidím, vzpomenu si na Tebe a musím se usmát..... docela levná terapie a ještě se děti mléka napily :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, nekdy se to tak semele vsechno najednou.. Ale na druhe strane...prazdnej kosna pradlo jsem nemela od te doby co mam deti. A vzdycky kdyz uz si myslim, ze to vyjde, tak zjistim, ze to byl zase jenom vtip:) Tak at je tento tyden lepsi! R.

    OdpovědětVymazat
  3. Já se dostala do Lidlu až v sobotu. A to po pytliků ani památka! Chjo.
    Ať je dobře!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se tam nedostala vůbec, ale ségry jsou někdy děsně fajn:-)!

      Vymazat