úterý 23. června 2015

NAHÝ...

Nahý dort:-).
Se mi vždycky líbil, a tak jsem ho upekla na tradiční GARDEN PÁRTY, kterou už několik let pořádá teta Labuť a sestřenice Zubejda
Já byla spokojená, ostatní oslavenci taky, počasí bylo tak akorát, dostala jsem překrásný dárky (Iron, Odol, Indulonu, Baileys, nitě, nůžky, drátěnou mísu, poličku a děsně krásný přání:-D!!!).
Bylo to dobrý a nemyslim tím, že za tři.

Všem velké díky.....




































































































Pětatřicet let,
kdo by to do tebe řek.

Přejeme ti hodně lásky,
přejeme ti dlouhé vlásky.

Ať ti šlape blok,
nejen příští rok.

Ať se daří domečky,
a netřepí se konečky

Ať máš doma hodné holky,
a na stole mísu s vdolky.

Vašek ať se uklidní,
a Dan ať je aktivní.

Když má teta výročí,
naše rýmy zúročí.

Rýmujeme výjimečně, 
ber to ségra statečně.

Téééda ségra, to jste se museli zapotit:-)!? To si tu rozhodně zaslouží být.
Jste miláčci♥.






Foto: Lucky

15 komentářů:

  1. Všechno nejlepší! Dort vypadá krásně - jednoduše k "sežrání" i s tím listím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky velká gratulace, ať se daří. Větve mě taky zaujaly. Obsahovaly i nějaké broučky? (u nás je vše obaleno do mšic...)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak fšecko nejlepšííííííííííí!!!!!!!!!!! Přání je krásný, a dort jdu očíhnout - slyším to poprvé - o naháčovi! Hezká pětatřicátá léta přeju!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vélké Ď! Už jsem velká holka - můžu mít naháče:-).

      Vymazat
  4. Vsechno nejlepsi. Ten dort je nadhernej!!! Ja jeste donedavna nevedela, ze to takhle naze je schvalne a vzdycky jsem si myslela, ze to nekdo odflaknul nebo dosel krem:))) Basnicka, ta sedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju lehce odfláklé věci, které mají styl a šmrnc. Ta nedbalá elegance mě prostě přitahuje.
      Díky a měj se hezky...

      Vymazat
  5. Vypadá úžasně a docela jednoduše nebo se pletu? Pokud se tam nepracuje s marcipánem, troufla bych si. A to zdobení! Udělám ho na podzim, to budu taky slavit i s Martinama dohromady. Tak vše nej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Troufni! Je to brnkačka. Jen ten piškot - ten se musí trochu natrénovat, ale ty to "dáš". Budu ti fandit. Dííík....
      PS: Marcipán je out!

      Vymazat
  6. Profi... dort i foto! všecko nej přeju!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ÓÓÓ, děkuju!
      PS: Chvíli mi trvalo, napsat velké o s čárkou - huf:-).

      Vymazat
  7. Blahoželám,všetko dobré !....ešte je to zoskupenie k tej lineárnej pílke ?, alebo mi niečo ušlo ?
    Po 35 je to fajn, po 40 naj...po 50 je to nový život :-) a začínajúci znovu pubertou !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, i já mám narozky jen jednou do roka, jen je slavím jak se dá:-).
      Děkuju...

      Vymazat
  8. Svědectví o tom, jak jsem obdržel svou naprogramovanou prázdnou kartu atm, abych mohl vybrat maximálně $5,000 denně.

    Chtěl bych bez výhrad doporučit spolupráci s ATM GENIUS LINKS, jmenuji se Rodriguez Puyol. Programovaná prázdná bankomatová karta již není novinkou ani novým trendem. Byl jsem zdráhavý při nákupu této prázdné bankomatové karty všechno kvůli tomu, co jsem o něm slyšel online, všechno se zdá být příliš dobré, aby to byla pravda, ale byl jsem přesvědčen a šokován, když můj přítel na mém pracovišti jsem dostal od ATM GENIUS LINKS naprogramovanou prázdnou bankomatovou kartu a dnes jsme oba potvrdili, že to opravdu funguje, bez prodlení jsem to udělal. Od té doby jsem z Programované bankomaty dokázal vydělat $5,000 dolarů denně. Jsem tak nadšená, že od chvíle, kdy jsem si objednala a zaplatila za doručení Programované bankomaty, nedostala jsem se scammed a teď jsem byla schopna zařídit svůj život pomocí této Programované bankomaty, nyní vlastním dům a firmu laskavě je kontaktujte ještě dnes a získejte další dotazy a osvícení prostřednictvím e-mailu: atmgeniuslinks@gmail.com nebo WhatsApp +1-781-656-7138.

    Vaše spokojenost je na místě Cíl a vaše práce s nimi bude mít dobrou zkušenost, laskavě je kontaktujte dnes a získejte další dotazy a osvícení prostřednictvím e-mailu: atmgeniuslinks@gmail.com nebo WhatsApp +1-781-656-7138.

    OdpovědětVymazat