pátek 26. června 2015

MÁ TO CENU

Jo, má to cenu. 
Budu ty hory fotek přebírat, vybírat a vyvolávat. Já si na to ten čas prostě udělám, protože když vidím ten úspěch a radost, když si je holky prohlížejí - tak to je ONO. To je to, proč je vlastně fotim, kvůli tomu přežiju i ty zpřetrhaný stránky, obouchaný hřbety a opatlaný folie (od pusinek).

Dyť co, fotky zůstanou a alba se koupí nový..





To vždycky po koupání...









































...vyleze na sedačku, po cestě zkudrnatí a ukáže si.































Téééén!


































A už to jede...
































Ten nejlepčí Večerníček!








































Prej.



Foto: Lucky

11 komentářů:

  1. Jéé já jsem zrovna dneska klukům taky nechala vytisknout fotky. Pač co jsem přišla o data, zase víc tisknu a je to přesně jak píšeš, ta radost při prohlížení je nejvíc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se ti povedlo přijít o data? Toho se hrozim!!! Papír - nejlepší záloha:-).

      Vymazat
  2. Ja vyvolavala vzdycky. Prohlizeni alb ma svoje kouzlo. A hlavne popisky k tomu a pridavani ruznych vstupenek, pohledu apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popisky už nezvládám. Popisky, vstupenky a vylisovaný kytičky jsem tak taky mívala, ale holky je všechny rozcupovaly. Radši je strkam do "vzpomínkové bedny".
      Hezký den.....

      Vymazat
  3. Hľadala som na internete foto mojej Nadi, lebo sa nechce fotiť ! Zadala som jej meno a niečo som našla a dala do príspevku, ale !....otvorila sa mi galéria fotiek a bola tam aj tvoja Šušu a Inkine deti: Gabo a Annika :-) !!!
    S fotkami je to u nás tak, že fotil môj ,,zamlčaný,, muž a preto sú ,,zamlčané,, aj fotky...a je zázrak, že sa nejaká v počítači nájde, napríklad tá nádherná všetkých mojich detí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ta je fakt pěkná, taková "zamlečá".-D.
      PS: Šušu v galerii? Hotová celebrita!!!

      Vymazat
  4. Ta je sladkáááá! :) U nás taky fotoalba jednou pořád dokola a u babiček kalendáře,co necháváme dělat :) Vyvolaný fotky hold mají svoje kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ty kalendáře - to je kapitolka sama pro sebe. To je nejvíc:-D....

      Vymazat
  5. Taky to doma všichni milujem, když si sednem nad albem se starýma fotkama. Bylo nás jak psů a o to víc jsou ty fotky vtipný a je jich strašně moc. Táta fotil a vyvolával. To mě taky hrozně bavilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyvolával? Doma? Ááách, to byl(a je) můj sen. Postupem času ty naše fotky teprve začnou nabírat grády, co?

      Vymazat
  6. Svědectví o tom, jak jsem obdržel svou naprogramovanou prázdnou kartu atm, abych mohl vybrat maximálně $5,000 denně.

    Chtěl bych bez výhrad doporučit spolupráci s ATM GENIUS LINKS, jmenuji se Rodriguez Puyol. Programovaná prázdná bankomatová karta již není novinkou ani novým trendem. Byl jsem zdráhavý při nákupu této prázdné bankomatové karty všechno kvůli tomu, co jsem o něm slyšel online, všechno se zdá být příliš dobré, aby to byla pravda, ale byl jsem přesvědčen a šokován, když můj přítel na mém pracovišti jsem dostal od ATM GENIUS LINKS naprogramovanou prázdnou bankomatovou kartu a dnes jsme oba potvrdili, že to opravdu funguje, bez prodlení jsem to udělal. Od té doby jsem z Programované bankomaty dokázal vydělat $5,000 dolarů denně. Jsem tak nadšená, že od chvíle, kdy jsem si objednala a zaplatila za doručení Programované bankomaty, nedostala jsem se scammed a teď jsem byla schopna zařídit svůj život pomocí této Programované bankomaty, nyní vlastním dům a firmu laskavě je kontaktujte ještě dnes a získejte další dotazy a osvícení prostřednictvím e-mailu: atmgeniuslinks@gmail.com nebo WhatsApp +1-781-656-7138.

    Vaše spokojenost je na místě Cíl a vaše práce s nimi bude mít dobrou zkušenost, laskavě je kontaktujte dnes a získejte další dotazy a osvícení prostřednictvím e-mailu: atmgeniuslinks@gmail.com nebo WhatsApp +1-781-656-7138.

    OdpovědětVymazat