čtvrtek 25. června 2015

JE TADY

Jo, mám ji tu! Reklamu.
Asi jste si již všimli. Je to tak, ani mě neminuly nabídky na uveřejnění reklamy na mém blogu. 
Trochu jsem zvažovala, ale jsem ženská zvídavá a víc než vize nějaké provize mne zlákala zvědavost zjistit, jak celý ten systém funguje. Jsem prostě tip, který teoreticky nikdy nic nepojme a všechno si musí vyzkoušet. Rozhodla jsem se teda vším tím proklikat a musím přiznat, že mě to celkem ba. Líbí se mi vybírat pěkné linky a zajímavé zboží, které mě osobně na blogu nikdy neurazí. Nemá plán, nemám cíl, jen vím, že když už sem za mnou chodíte, nechci vás rozhodně obtěžovat nějakou nevhodnou reklamou, ale zase si tu bez výčitek chci dělat, co se mi zrovna zlíbí. 
Slibuju, že žádná nebude "vyskakovací", a když už vám náááhodou budu něco doporučovat a nabízet v rámci placené reklamy - vždy vás na to upozorním. Ale nebojte, většina mých teloshopingů je naprosto dobrovolná. Můj vkus rozhodně není masový. 

Nejlíp to vystihla Bohyně, která s oblibou vykřikuje: "Hele mami, to se ti určitě bude líbit, to je takový divný:-)". 




Snad mi neutrhnete hlavu:-)!?




Foto: https://www.pinterest.com/pin/378232068682270176/


2 komentáře:

  1. Milá !!!
    S tou výchovou vlastnou skúsenosťou , poznám ! Už prvé decko ,,nenasledovalo vzor,, ako sa slušne povie, miesto.... ,, máte blbca, dajte si ho na osobitku,,.....tak toto si pamätaj, možno si to budeš u školopovinného dítka opakovať, nemám blbečka, len chce všetko zažiť samo a spraviť si svoj názor , postoj !!!....koniec pedagogického okienka :-)
    PS:....moje deti hovoria....aha, niečo hrdzavé pre maminku !

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za pochopení, konec děkovného okénka:-).

    OdpovědětVymazat