čtvrtek 10. listopadu 2016

BACKSTAGE

Prý se tomu říká backstage:):


























































A výsledek?
Jako vyučená textilní výtvarnice jsem si focení společenských šatů moc užila, jsem vděčná za takové příležitosti!











Foto: Lucky

8 komentářů:

  1. Lucko, a to jsem se právě vás chtěla zeptat. Šimon si k Vánocům přeje skate. Nechceme kupovat nějakou plastovou hračku, které za chvíli upadnou kolečka. Už víckrát jsem tu viděla fotky, na kterých M. na skatu jezdí. Je to tenhle? Dík za reference, doporučení a tak. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni sem: http://www.honzovy-longboardy.cz/k/239/baby-miller. Ten z fotek jsme dostali, ale holky se o něj neustále hádaj, tak budeme kupovat ještě jeden a asi bych volila ten z odkazu - přijde mi fajn, že unese i dospěláka:). Skateboardingu zdar!

      Vymazat
  2. Lucííííí, nádhera! Fotky, šaty, ty i tvoje rodina! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  3. Lucí, krásné fotky, jste talent. Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Váš blog sleduju ráda, ale tentokrát musím napsat, že se mi nelíbí ani šaty, ani fotky. Obojí mi připadá hrozně amatérské a bohužel celé nehezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šmankote - a to jste ještě neviděla vše! Nejmladší modelka si při holení pořezala nohu, ulítl nám šifonový šál, celou domu se mi mlžil objektiv, kolem pobíhal pes, praskl nám zip - hotovej amatérismus.

      Vymazat