pondělí 28. listopadu 2016

JAK

Kdybych si bývala nezapomněla kartu do foťáku v počítači, kterou jsem si se staroměstskou přirážkou odmítla koupit, ukázala bych vám:  
Jak Vendy na balkoně Kafkova domu uspávala své nejmenší dráče. 
Jak jsem hned u vstupu řekla ahoj Marthe Issové, protože jsme měla pocit, že se známe nejmíň od školky.
Jak jsme prubli Houpací prkno.
Jak jsme si skočily kolem krku se Zuzkou.
Jak Bohyně obdarovala Bohyni autorským plakátem.
Jak se na mě usmál PEPE.
Jak jsem si počíhala na Radku z Kusance.
Jak je Magda pěkná ženská.
Jak jsem hrozná matka, že jsem Bohyni odmítla koupit kabelku od Papiete.
Jak sladká je Sugar kolekce od Ice ice baby.
Jak neúnavné je tvůrčí trio celé akce.
Jak velkou radost dokáže udělat balonek s heliem.

Dost možná by vám ale z té koncentrace krásy, umu a energie popraskaly monitory, tak možná, ještěže tak:).
Byla to síla! 
Děkujeme...


PS: A slibuju vám, že příště už nebudeme v koutě:).








Žádné komentáře:

Okomentovat