středa 9. listopadu 2016

TEN DEN

Ten den
co vyhrál Donald Trump americký volby a moje mamka musela nechat uspat naší osmnáctiletou kočku, ten den, kdy Dan vstával v 5hod a šel dělat domečky, ten den, kdy nebe bylo blankytný, a přesto poprvé sněžilo, ten den, kdy mi na focení volala každou přestávku Bohyně, že ji bolí hlava, ten den, kdy mi došla trpělivost s Českou poštou, ten den, kdy na listopad divně mrzlo, ten den, kterej strávila Šušu u tabletu, ten den jsem měla celou dobu studený ruce, ten den si budu pamatovat, ten den stál za prd!!!




























Foto: Lucky


32 komentářů:

  1. to jsem ráda, že jsem v tom dnes nebyla sama... STRAŠNEJ DEN!
    aspoň že ta tvoje fotka je krásná a pozitivní!

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně! Mám to stejně, včetně té České pošty...

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, smutný příběh, jak ten prezidentský, tak hlavně ten kočičí, byla tu hodně dlouho, aby se stala členem rodiny...hodně síly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babka jedna:) a ten dědek tam taky bude strašit dlouho!

      Vymazat
  4. Lucinko,to bude dobry. Jak řekl Obama, každý den vyjde slunce!! Posilam 😘 Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  5. Taky to se mnou dneska nějak zamávalo...

    OdpovědětVymazat
  6. ♥ (ten den byl naprd i u nás..)

    OdpovědětVymazat
  7. jo, je to naprd. ale my se nedáme otrávit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Lucí, chtělo by se mi říct, že každý den je vzácný, ale vím, kolik lidí dnes mělo špatný nebo dost zvláštní den, a tak snad jen přání, aby ty další dny byly co nej...:)

    OdpovědětVymazat
  9. Lucinko jak já miluju vaše komentáře ,moji starou dušičku u ranního kafíčka rozesmějete i když u vás je to na prd.PáááAlibabka

    OdpovědětVymazat
  10. Nemá smysl zaobírat se věcmi, které nemůžeme změnit (viz. Donald Trump), ale taky mě to dostalo. Každopádně více těch těch dnů lepších přeju a mávám do Písku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já pořád ještě doufám, že se dá nějak změnit:).

      Vymazat
  11. No, nekdy se to asi tak sejde, abychom jine dny mohli mit zcela opacne.... Hodne sil. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Hezky jsi to napsala. U nás trochu jinak, ale taky na prd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak trochu jsem to tu na vás plivla, ale děsně mi to pomáhá:) - díky!

      Vymazat
  13. Luci, věřím, že dnes už je zase o něco lépe. Kočičky mi je líto ... Posílám pusu!

    OdpovědětVymazat
  14. To abychom si ještě víc vážili všech dnů, co budou super, top a vlastně i těch úplně normálních, kdy jsou vody klidné a neděje se nic.

    OdpovědětVymazat