úterý 29. listopadu 2016

KORÁLE

By Lucky for you...
KLIK



























Foto: Lucky

14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Měla jsem dělat snad milión jinejch věcí a vzniklo z toho toto - momentální pnutí, nešlo odolat:)

      Vymazat
  2. Už mě pěkně štveš! Šetřím na jednu krásnodt. Než stihnu našetřit, tak ty vymyslíš a vyrobíš dalších pět ... Chjo!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fakt! Hele, já ti akorát nevím, jestli si umím sama sobě za krkem uvázat mašličku... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jo, jdu to zavazování pokořit! Případně, od čeho je koneckonců manželství, než abychom si navzájem pomáhali... :-)

      Vymazat
    2. Už je mám a jsou naprosto skvělý! A zavazování za krkem zvládnu... ;-) Děkuju!

      Vymazat
    3. Už je mám a jsou naprosto skvělý! A zavazování za krkem zvládnu... ;-) Děkuju!

      Vymazat
    4. Limit posouvá limity dovedností - jsi borka, ale nech si je taky někdy zavázat, už pro ten pocit:)... To já díky!

      Vymazat