pátek 4. listopadu 2016

LEGÍNY

Legíny, elasťáky - jak chcete...
Prostě unysex, pohodlný, úpletový kalhoty se stylovejma a praktickejma záplatama na kolenech.
Chci bejt dítě, opakovaně v nich padat na kolínka, nechat si utahovat gumu v pase a nosit je do roztrhání nebo do čekání velký vody.

http://luckylimit.blogspot.cz/






























Foto: Lucky



12 komentářů:

  1. Ahoj Luci, tak ty se povedly! Jsou fakt senzační!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou 😍! Můžeš mi prosím změřit délku nohavice od rozkroku u té 104? Trochu se bojím, zda by T. ještě byly. Děkuju 😘!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď:-)? Od rozkroku 40cm, ale neni problém udělat delší!

      Vymazat
    2. Poměřím a dám vědět. Děkuju!

      Vymazat
  3. Ty jsou vtipný! Povedly se ti.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem se u nich bavila:))) - díky!

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda. Moc se mi líbí jak občas "jen tak" vyprdnete různorodé věci. Prostě co se vám zrovna chce. A ono to dohromady dělá pěknou kolekci :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, ty jsou boží. Já i děti nosíme rádi legíny. Kde kupujete dospělé legíny. Já pokukuju tady. Mají je tam moc hezké. Ale uvítám i jiné tipy.

    OdpovědětVymazat