středa 23. listopadu 2016

KRTEK

Zase jsem si myslela, že to udělám nejlíp. 
Když to zvládnu sama, proč bych přece otravovala ostatní? 
Ten čistič odpadů stojí na lince už dobrý dva dny, Dan ho statečně přehlíží, samo se to neodkrtkuje, když mu to připomenu, bude se čuřit. No co, tak si to udělám sama, bude se čuřit taky, jakože že dělám, že je neschopnej, nemá rád mé feministické sklony. Vybírám menčí zlo, já si to už nějak obhájim, vyhrnuju rukávy, leju do výlevky něco jako Krtka - fungl nová americká receptura!!!
Nechávám působit dle návodu. 
Malinko to zasyčí, zachrochtá.
A ejhle!
Americkej krtek rozežral nejen usazeniny, ale i komplet husí krky pod dřezem.
A dopr...
Jednou rukou odháním kocoura, kterému se podezřele zkracují fousky a druhou hledám rukavice, které se následně rozpouští v kaluži žíraviny, která stihla protéct odpadkovým košem, tříděným odpadem, zatéct pod linku, za linku, před linku, pod podlahu a vsáknout se do rohože.
Zavírám kocoura s Šušu na záchod a hledám plechovej kýbl, protože ten plastovej se začíná ztrácet (dobře, to už trochu přeháním:)).
Jako správná truhlářská holka hbitě odstraňuju sokly na kuchyňské lince.
Volám Danovi, jakože průser, vtom se mi začnou klubat kolena - to jak jsem si u vytírání klekla.
Šušu utíká ze záchoda, kocour vyskakuje z otevřenýho okna, vchází Dan s novym husim krkem a haleká: "Vás tady chvilku nechat".
A já bláhová si řekla, že to letos s tím předvánočním úklidem nebudu přehánět. 
Hlavně, že bude pohoda, klid a rum:-).

PS: Doma mi teď neřeknou jinak než krtku!




























Foto: https://cz.pinterest.com/pin/378232068690095312/

16 komentářů:

  1. :DD tak aspoň jste nás dobře pobavila...Díky za to, zrovna jsem to potřebovala! P.

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna tak u mě.Já stará babka mám nějak depku.Po prvé v mých 65letech se mě nechce vybalovat vánoční serepetičky,já,která pořád předělávám,vylepšuji-nic.Tohle jsem potřebovala.Nemyslím to ve zlé,.ale ještě že vás holky moje zlaté mám.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  3. :-D teda, tak hlavně že jste to přežili :) uf
    Potřebuju umýt okna, nechcete přijet? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Lucko já Vás milujuu:-DD prej "ten plastovej se začal ztrácet";-D mám dost...
    Karolína

    OdpovědětVymazat
  5. :D ou, no co už, žádná trubka, čistá trubka :)) Hlavně že jste přežili ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Na čištění odpadů už mnoho let úspěšně používám Hydroxid sodný. Kupuje se to normálně v drogerii, zalévá se to vařící vodou, není k tomu potřeba manžel, zvládám sama. Ale není s ním taková zábava...nerozpouští plasty....

    OdpovědětVymazat
  7. Ty si číslo, Lucí:-)
    Kdy budeš mýt vaše střešní okna???

    Já krtkuju už mnoho let hydroxidem sodným. Všechny krky drží. Až na ten nejdražší, který nám instalatér jako super věc navrhl na WC k umyvadlu. Ten se také rozpustil.
    Držím palce, a´t máš o víkendu v Praze úspěch.

    OdpovědětVymazat
  8. Bože, tohle je paráda! Dokázat si sama ze sebe udělat legraci a ještě se o to podělit s ostatními. Nehrát si na super ženu a super matku. Luci, já ty glosy z Vašeho života úplně žeru. Díky Peťula

    OdpovědětVymazat
  9. Luci, opět jsem se pobavila. Připomíná mě to příhodu, kdy jsem mamce v bytě čistila louhem WC. Měla jsem na nohách silonové ponožky a po chvíli jsem se lepila na dlaždice. S hrůzou jsem zjistila, že jsem trochu rozlila okolo a vyšlapala to. Silonky jsem měla přímo "přiškvařené" na chodidlech! No bolest to tenkrát byla pekelná.

    OdpovědětVymazat
  10. Jejdamane, ještě že to nesežralo vás! (U nás taky jedině hydroxid sodný, na jinou chemii nemám odvahu.)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty mě umíš rozesmát hned po ránu:) úklidu zdar!

    OdpovědětVymazat
  12. :D ty bláho. jako historka vtipný, ale v tu chvíli jste asi byla po.. strachy že to požije dítě nebo kocour, co? A pak mám u takových srágor strach, jestli jsem je opravdu všude dostatečně otřela - ta naše ochutnává a olizuje vše a co ještě nezkusila, skusí zítra, nebo pozítří ... :D

    OdpovědětVymazat
  13. Lucko a to jako fakt jo ty krky???? já jsem takhle jednou rozežrala chrom na odtokové armatuře. pobavila jsem se jako vždy. Majka

    OdpovědětVymazat
  14. hahahaha, vidím, že průsery se dějou i v lepších rodinách, já zase zapomněla sfouknout adventní věnec a odešla na několik hodin ven :)))

    OdpovědětVymazat
  15. Taky požívám krtka na čištění odpadu a vždycky zabere. Nebo teda skoro vždycky. Jednou se nám stalo, že se odpad ucpal tak, že krtek vůbec nepomohl a museli jsme zavolat firmu na čištění kanalizací , tak se na to snažím dávat pozor a preventivně jednou za měsíc všechny odpady vyčistit, aby se usazeniny uvolnily, dokud jsou malé.

    OdpovědětVymazat