čtvrtek 3. listopadu 2016

HOLOPORT

Kývla jsem, protože se mi ten nápad líbil.
Počínaje 4. listopadem se do PŘEDadventního kalendáře den po dni zapojí 24 blogů, na kterých se postupně každý den bude konat soutěž o něco určitě neodolatelného.
A začíná se hned zostra u TAMARKI, která celou akci zpunktovala, dnes u ní na blogu najdete podrobnosti ohledně celé akce a zítra už můžete začít soutěžit o hodobóžové autorské povlečení FLOW, které Markéta nabízí i na svém e-shopu
Ona je přesně jedna z těch bab, z které chytnete okamžitou depresi. Předělává dům, vytváří neskutečný věci, podrobné návody sdílí na blogu a mezi podáváním černého uhlí celé své rodině vymýšlí takovéhle holoporty.
Mně to prostě přijde dobrý, proč si neudělat advent v listopadu, troška toho pozitivního stresu nikdy neuškodí:).
Na mě připadlo v kalendáři "okýnko" se sedmičkou. 
Tady naštěstí nejdou otvírat okýnka předem, nezbude vám, než se těšit a tipovat si, co hodim do placu já. 

PS: Do pondělí už to vydržíte, a když budete mít dlouhou chvíli, zasoutěžte si i jinde!



FLOW povlečení od TAMARKI v celé své kráse:




























Foto: Markéta Filgasová/Tamarki

6 komentářů:

  1. Zdravím Lucko, také se těším na ta neotevřená okýnka. Některá tuším, ale vůbec nevím o výhrách. Nikdy moc nesoutěžím, ale tentokrát udělám výjimku a půjdu do všeho, když budu stíhat. :) Krásné dny, iva

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, to se moc těším! Je to super nápad! Asi budu soutěžit také :).

    OdpovědětVymazat