pátek 27. února 2015

A JE TO TADY

Bohyně přestala věřit na Ježíška. 
(V únoru, jen tak, z fleku.)
Včera večer se přitulila a povídá: "Mami ty asi nebudeš ráda, ale já vim, že Ježíšek neni...." 

PS: Neprotahovala jsem to, holt je jí 7 a půl:-).








































Foto: https://www.pinterest.com/pin/378232068678313130/








16 komentářů:

  1. Nás to asi taky čeká každou chvíli, ale vydrželo to dlouho, v červnu bude mít starší osm :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tušila, že to "kouzlo" dalších Vánoc nedožije, ale ten únor mne dost překvapil.
      PS: Buď připravena:-)!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Nebyla jsem na to moc připravená, musim s ní ještě hodit řeč:-).....

      Vymazat
  3. :) Tak jsem zvědavá jak to bude probíhat u nás. Ale Ježíšek přece existoval, jen ty dárky nosí maminka s tatínkem ;)
    Hezký víkend Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda:(, radši bych to všechno nechala na Ježíškovi.

      Vymazat
  4. Ale jak Ti to sdělila ohleduplně... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to krásnej okamžik, Překvapila mě (ve všech směrech!).

      Vymazat
  5. Jé, kéž by to tak proběhlo i u nás...trošku se té chvíle bojím, jestli nebude syn hodně zklamaný:-) Je mu 9, tak i tak to dlouho vydrželo:-)
    Přeji hezký den. Veronika

    OdpovědětVymazat
  6. To teda! U nás velkou roli sehrála škola a ostatní děti. A já (s Šušu v náručí), už taky nestíhala být tak důsledná:-)...

    OdpovědětVymazat
  7. A neříkala, jak na to přišla? To by mne zajímalo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prej to bylo podezřelý (děda byl polcajt:-)), ale jinak se o tom nechce moc bavit - furt se jen tajemně usmívá a cítí se děsně dospělá!

      Vymazat
  8. Asi Vám trochu závidím, že Vaše malá (velká?) s tím přišla sama ... Říkala jsem si, že já nikdy nebudu ta, co jim vezme víru ... Dceři bude brzy deset a synovi devět, ale ještě pořád jsou skálopevně přesvědčeni... tak nějak vroucně a samozřejmě, jako když věřící věří v Boha. Trochu jsme se doma dohodli, že jim to letos v létě (zcela mimo ježíškovské období, aby to nebyl šok) vyjevíme :-(, ale nevím ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Vám moc nezávidím - vydrželo jim to fakt dlouho:-). Bohyně je děsná "Keliška" a naštěstí si sama dala 2 a 2 dohromady. Myslím si, že letos už byla na pochybách a věřila jen kvůli mně - abych nebyla smutná:-)....

      Vymazat
  9. Luci, moje dcera čeká v létě první miminko, takže mi všichni zase začneme věřit, takže jednou zase začne Bohyně věřit...zrovna minulý týden jsme si spolu pročítaly dopis pro Ježíška, který psala, ikdyž už nevěřila a já ho mám dodnes pověšený a zarámovaný v ložnici.....

    OdpovědětVymazat
  10. Taky je mám schované! My si to naštěstí ještě chvíli užijeme s Šušu. A pak už až zas v dalším kole:-)...Tak, tak.

    OdpovědětVymazat