středa 11. února 2015

JÁ SI MYSLIM,....

....že by v tom tu svačinu nosit mohla! 
Podle mě splňuje všechny současné trendy obalového materiálu. Je: originální, eko, recy, trendy, DIY, retro, LOHAS. 
"No, to si děláš srandu, mami?!" Dělám - neboj Bohyňko, nenechám tě chodit do školy s pytlíkem od mouky (i když výběrové!) místo té nádherné růžové plastové krabičky s barbie. To ti neudělám, to bys obratem klesla na žebříčku třídní popularity. 
Já jen občas zabřednu ve vzpomínkách, jak jsme vymejvali pytlíky od mlíka a povinně vraceli igeliťáky od svačin (Dan z toho má dodnes trauma:-)). Vajíčka dostávali v pytlíku od polohrubý a do sešitů lepili obaly od žvejkaček.


  PS: Vzpomínáte? Neni to tak dávno a zdá se to věčnost...































Foto: Lucky



22 komentářů:

  1. U nás se pytlíky od mouky používají dodnes. Třeba na skořápky od vajíček. A já dospěla do věku, že se mi to začalo líbit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I u Vás? To jsem ráda. Geniální obal - že:-)?

      Vymazat
    2. U našich na chalupě je to také tak :)

      Vymazat
    3. Mně stojí na lince pytlík od cukru a v něm skořápky :-) :-) :-)

      Vymazat
    4. Viktorie : Já taky používám pytlíky od mouky na všechno možný. Třeba když někomu nesu chleba. A na vajíčka z farmy si tady musíš nosit vlastní papírový krabičky. A taky tady už zase začínají otevírat "bez obalové" obchody. ("tady" znamená Švýcarsko)

      Vymazat
    5. Bez obalové??? To je super, začínám pytlíky štosovat do foroty...

      Vymazat
  2. A co teprve sbírky plechovek od limonád! To bylo... A taky jsem sbírala igelitky. Divná doba to byla. Sáčky využívám, ale jen některé. Myslím, že pytlíky od mlíka jsou ještě v pořádku, jeden spolužák na základce (na druhém stupni) přinesl svačinu v sáčku Hygema. Chudák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajajaj - to už bylo asi moc:-)
      Ségra měla celou sbírku od "pičifuků" IMPULS, dost jsem jí je záviděla....

      Vymazat
  3. No ba, vzpomínáme.
    (Musela jsem si vyhledat, co je to LOHAS.)

    OdpovědětVymazat
  4. Vzpomínám, mamka všechny pytlíky řádně vyklepávala a skladovala ve špajzu a pytlíky od mlíka taky často visely v koupelně na šňůře .....ale musím, říct, že když se ustřihla špička skvěle se hodily na krémy na zdobení dortů .....

    OdpovědětVymazat
  5. Často jsem šla z krámu a za mnou čůrek (od prasklého mléka:-))........

    OdpovědětVymazat
  6. Ty vždycky otevřeš takové srdeční téma...ach, školní svačinky. Ještě teď cítím chuť ubrousku přilepeného ke chlebu s máslem. Ne že by ta nostalgie byla špatná, ale když tak o tom přemýšlím, já bych šla ještě dál...náš mladej bude na svačinku nosit buchty v ranečku na rameni. Samozřejmě v plátýnku z biobavlny, v nějaké šik barvě a asi bude nutný i nějaký ten potisk se Spidermanem (doufám, že se nepletu, ale považuju Spidermana za ekvivalent barbíny pro kluky)...zkrátka člověk musí jít s dobou :-). Tak zdar a sílu. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máme srdce na podobném místě!?
      Já se s tou dobou rozhodla jít....,ale klusat teda nebudu!
      PS: Ten potisk ti kdyžtak zařídím:-).

      Vymazat
  7. Byla jsem šťastná, že mamka odmítla vymývat pytlíky od mléka, já mléko nerada a ještě ty pytlíky modré, červené.... :o))

    OdpovědětVymazat
  8. Vrecuska som nezazila. Ja som desiate nosila uz v igelitovovm sacku :-)
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. alebo to bol asi mikroten

      Vymazat
    2. Igeliťák x mikroteňák > pro mě je to pořád pytlík, ale ten papírovej (od mouky) - to je "V"ěc!!!!
      PS: To musíš někdy vyzkoušet...

      Vymazat
  9. copak pytlíky! já si vybavuju malou cca čtvrtlitrovou plastovou flaštičku, nejspíš od čističe na brýlová skla, do který mi táta každý ráno dával s sebou do školy čaj. taková prababička petka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ne:-):-). Já se ti nechtěla smát, ale nakonec mě až břicho bolí..........
      Díky - život si mi prodloužila!

      Vymazat
  10. Tak bacha, já jsem občas nosila do školy svačinu v obalech od kosmetických odličovacích podušek. Takovej rohlík tam krásně zaplul a uzavřel se na ty zatahovací šňůrky :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Pro dnešek jsi vítěz!!! - Šňůrka? Bomba - byla jsi hvězda:-o.....
    A proč jen občas - ty jsi ho nevracela, viď? I ty jedna!
    PS: :-)

    OdpovědětVymazat