středa 18. února 2015

FRKY

Frky naší Bohyně!
První díl k mání tady >klik, druhý dnes a pokračování?
Příště:-)....



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

****A byl to blonďák nebo hnědák?****(ten kluk)******** 
****Jak se jmenuje ta výhledna?**(rozhledna)*********
Ona měla takové ty žulíčky.*************(ďolíčky)***
*********To je krásná mraženka!**(jinovatka)***

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS: Já se tim dost bavim, ale možná je to spíš na návštěvu logopedie?! 






























Foto: Lucky




20 komentářů:

  1. Není, Lucí.
    Je to hodno sepsání.
    Já mám v předsíni dva rámečky A3. Každý pro jednu a lihovým fixem píši na sklo všechny agramatismy a vymyšlená slova, kterými nás obohatily.
    Terezka to nyní předčítá Betynce a obě se řežou :o))))
    Krásný den a užívej si to nádherné období.
    Monča

    OdpovědětVymazat
  2. Trpělivě čekám.....až ocení mé sepisování a zaznamenávání. Nedávno jsem jí pustila její stará videa a celou dobu pištěla: "Mamí vypni to, já byla tak trapná!!!!!":-):-):-)
    Hezké odpo přeju, u nás je strašně pošmourno!
    Díky Mončo.

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec žádného logopeda,naopak zatleskat, má fantazii, svůj svět a ten si musí sama označit dle svého, naopak bych jí v tom podporovala. Moje dcera si od malička označovala své dle svého, dodnes ta slova miluji a dodnes se jim směju / např. potkali jsme v lese svini a ta měla čunčata /...

    OdpovědětVymazat
  4. :D nejlepší :) Ta mraženka nemá chybu! Taky poctivě zapisuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já začala až nedávno, plno jich upadlo v zapomnění:(...

      Vymazat
  5. Ode dneška říkám jinovatce mraženka :D

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den,frky jsou kouzelný!Stejně jako váš blog,moc ráda sem jukám.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. U nás dodnes používáme pro jakékoli madlo slovo chyťátko a stěrače auta jsou mávadla. Tyto pojmy zavedla naše dcera, když se jí rozvazoval jazyk, dnes už je dospělá. A určitě to na ni nemělo negativní vliv: psala do školního časopisu, občas i do okresních novin a účastnila se olympiád z českého jazyka. Akorát teď chce studovat matematiku :-). Hanulen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozvazoval jazyk:-):-)! To to přesně vystihuje.....
      PS: Díky za uklidnění.

      Vymazat
  8. Tak uvidíš, jestli Vám jednou domů Bohyně přivede blonďáka, hnědáka...nebo třeba grošáka, to by byla partie :-) Ale ta její etymologie má rozhodně logiku - když se žulí jak topimá, tak z toho nemůže mít ďolíčky, ale žulíčky...to dá rozum! :-) Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí dám, žulit se jak topimá na nějakýho hnědáka:-). Učit (česky) se bude!!!!!
      Ba neeeee....

      Vymazat
  9. Ano, je to kouzelný ty dětičky. Nám také zůstalo po naší první dceři, že si dáme - škabetky s kečukem. Rádi se s manželem rozněžníme a zasmějeme nad kouzelnými slovíčky našich dětí. Když ony jsou někdy tak výstižné, třeba jako že - mamí, venku chumeletí. A také lituju, že jsem si je pečlivě všechny nezapisovala. No, budu to muset napravit, teď u toho čtvrtýho potkánka.
    Přeji radost z dětí a chválím váš krásný a vtipný blog, na který jsem nedávno narazila. Hezké dny :o)) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že s toho naražení nemáte bouli a zase se na Vás těšíííím.-).........
      PS: Pozdravujte potkánky:)

      Vymazat
  10. můžeš mi podat píchanku?(vidličku), nemáme nikde moje stříhanky!(nůžky), já chci lukamín!(vitamín:))

    OdpovědětVymazat
  11. To neni na logopedii, to je na medaili:-):-):-) - píchanka, stříhánky!!!!!:-)................

    OdpovědětVymazat