úterý 24. února 2015

VESMÍRNÉ BODY

Sehnat kvalitní jednobarevné body je porod!
A koupit padnoucí čepici, kterou Šušu vezme namilost a po vteřině ji nevyhodí z kočáru - jakbysmet. Prostě: věcí je hodně, ale ty kvalitní, užitečný, pohledný a promakaný aby člověk pohledal. U většiny věcí  nechápu, kdo a proč se jimi vůbec zaobíral - jestli se jimi někdo vůbec zaobíral? Prostě byly vyrobeny! 
A tak jsem vždycky nadšená, když náhodou narazím  na něco, co funguje, a to ve všech směrech.
Nejsem příznivcem "funkčního" oblečení. Nikdy mi nepřišlo moc vzhledné, ale tohle je trochu něco jiného?!
Společnost Dita Tábor (VDI - výrobní družstvo invalidů) má jako jediná v České republice licenci na výrobu dětského textilu z Outlastu®, a díky tomu najdete pod značkou Little Angel® řadu moc pěkného oblečení pro děti. Technologie Outlast® byla původně vyvinutá pro NASA s cílem vyrovnávat výkyvy teploty ve vesmíru a v extrémních výškách. Ve zkratce: v zimě hřeje - v létě chladí.
Netvrdím, že všechny modely z nabídky nutně musim mít. Ale vybrat se rozhodně dá a nutno říct, že materiál je to vskutku příjemný. Šušu je dost vybíravá a náročná na své vlastní pohodlí, jen tak něco se jí nezavděčí, ale v čepici si celkem lebedí. Já jsem taky stará hadrnice a běda, jak se mi něco zatrhává za prsty, to úplně nesnášim. Takové ty umělé materiály - uííí (mám husinu, jen na to pomyslim). To todle fakt neni - působí to jak bavlněný úplet a ve skutečnosti je to daleko hezčí než na fotce. Jediný, co bych vytkla je, že se rubová strana strašně zatrhává o suchý zip, který máme na šátku a na bundě, ale co s tím? Nic! Tak to bude zatrhlý - no:-).

PS: To jsem psala dobrovolně!


















Foto: http://www.littleangel.cz/


8 komentářů:

  1. Připomnělo mi to, jak jsou si děti podobné, jedním profesionálním tahem čepice dolů a na kočárku sedí s hromadou zelektrizovných vlasů, vítězně a spokojeně...jestli nám vymysleli v Táboře inovaci, škoda....už to nebude venku na kočárcích tak pestré ...../ směju se, samozřejmě /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Interval sundavání se zkrátil, ale sundává si ji pořád:-). Mám jeden nápad (škoda, že má Šušu poměrně husté vlasy?!) - samolepicí suchý zip!!!!
      PS:Já se nesměju:-), já jsem nepříčetná.....

      Vymazat
  2. Díky za tip, to se hodí! U nás je to s čepicí úplně stejně a to mám kluka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já pořídila v létě z outlastu potah na autosedačku, a spokojenost též. Čepice na zimu nám pletly tety (má to šňůrky, takže to jde hůř sundat), ale přes léto chodila malá prostovlasá, převážně teda v kapuckách (to ještě ležela v kočárku...). Budu muset oprášit nabídku z Dity, páč letos na první krůčky to bude chtít vymakanější pokrývku hlavy!

    OdpovědětVymazat
  4. sehnat jednobarevné kvalitní cokoliv i pro dospělého člověka je pěknej porod! a takový kvalitní prouhatý triko z pěkného materiálu bych brala hned :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohyně se chystá napsat stížnost, že na ní nic nemají - můžeš se přidat:-)!

      Vymazat