neděle 15. února 2015

A VÁM?

A Vám se líbí kterej?
Já totiž nevim. Teda já vim, ale majitelé Včelí farmy, kteří si u mě návrh na etiketu zadali, váhají.... Podle nich je výroba a prodej medu tradiční záležitost a etiketu by nejraději taky měli tradiční. Nechci tohle řemeslo nijak znevažovat, ale myslím si, že trochu odvazu by neuškodilo - co myslíte vy???







N°1
































N°2
































N°3






Foto: Lucky






46 komentářů:

  1. mne sa páči č. 3, ale inak všetky sú pekné :)

    OdpovědětVymazat
  2. č.1 je nádherná! skoro tradičná, tá včielka je super a farba (žltá), úplne ideálna, ako púpava(pampeliška)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju slovenské komentáře:-) - díky...díky....

      Vymazat
  3. Já bych si koupil trojku.... tak 3 kila, prosííím

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se líbí žlutej :) Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa paci trojka.Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Lucko, můj drahý muž taky včelaří - sice má jen dva úly, ale takový popisek č. 1 by slušel naší sklenici medu jako ulitý - veselý, říká kup si mě... Pro umírněné bych volila trojku - dvojka je nuda!!! Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak se zdraví včelaři? Bzzzzzzzzzzzz...........:-)

      Vymazat
  7. U mě vyhrává jednička...

    OdpovědětVymazat
  8. Já věděla,že mě pochopíte (a uklidníte).Osobně planu pro trojku,ale vhodnější bude asi jednicka.Dvojka nenadchne a neurazí.
    PS: Dám vědět:-)..
    .

    OdpovědětVymazat
  9. pardon jsem se nepodepsala pod tu jedničku Nada :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mooc se mi líbí č.3 ale k medu jako takovému se víc hodí č.1 :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jednička, jen ten nápis medík o fous větší.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Za mne určitě trojka, ale moje holčičky hlasují pro jedničku (a jsou hned tři, takže jsem přehlasována - děti u medu platí za dva :-)), dvojka nuda a šeď...

    OdpovědětVymazat
  13. Na první pohled u mě zvítězila 1, ale hned na ten druhý, při představení si etikety na sklence medu bych volila 3 :-) Moc zdravím Zuzka K.

    OdpovědětVymazat
  14. Určitě jednička.... Pod ním si nejvíc představím tu výbornou, sladkou chuť medu :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Mi se nejvíc líbí č. 3. U té jedničky bych váhala, jestli ta žlutá nezanikne v barvě toho medu... ale med je víc zlatavý, takže třeba nee. Dvojka je nuda :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Urcite prvy. Hned to padne do oka a zaujme zakaznika.
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
  17. U mě vede jednička! Úplně mezi nimi září :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Jednička za mě nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Všem moc děkuju za milé komentáře. Zní to ohraně, ale já to dnes fakt myslím vážně (i jindy:-)).
    PS: Předběžně to vypadá fakt na tu jedničku:-) - asi jste zapůsobili...

    OdpovědětVymazat
  20. Jednička mě osvítila- pozitivně- Zdenka

    OdpovědětVymazat
  21. Mě by jistě zlákala trojka, to se mi líbí moc. líbivější je určitě jednička. ale slovo medík mi tam dost vadí, to bych radši ten Med:)jsi šikovná!zuza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj VRZUZ:-). Jak já tě chápu, taky s tím "Medíkem" dost bojuju. Ale mohlo bejt hůř - taková včelka nebo medíček:-). Jednička přeci jen osloví širší spektrum lidí (je líbivější:-)) a najít nějakej krátkej, výstižnej a dobře zapamatovatelnej název pro výrobky z medu? Nadlidskej výkon!!!! Do budoucna se chystají zaměřit víc na dětské výrobky a cílová kupina jsou rodiny - tak prostě musim:-).
      PS: Děkuju moc za názor, od tebe si ho echt cenim - ať se daří/číhám na tě:-).

      Vymazat
  22. Jednička je krásně sluníčková, optimistická.
    Já bych ale sáhla po trojce :o)
    Držím palce, máš to nádherné ...... všechno!
    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi snad nadžena:-)???? Kolik má tvůj den hodin? Že ještě stíháš komentovat - toho si cenim:-)...
      Díky!

      Vymazat
  23. Jednička je sice krásně sluníčková...ale kdybych viděla sklenici medu s nalepkou 1 nebo 3 tak si vyberu trojku...za mě určitě 3.
    Zu

    OdpovědětVymazat
  24. Já bych si koupila první MEDík..... :-)
    Úplně na mě z té etikety svítí sluníčko !
    A kdyby byl vyprodaný, tak trojku......ale ten černý bod .....tabule ???......se mi moc nelíbí.
    Jinak ovšem krásná pracec- klobouk dolů ! Michaela

    OdpovědětVymazat
  25. Jednotka! Med, medik, mediček... mozno by mohli mat aj dva typy. Jeden pre dospelych/tradicnych/sucharov a jeden pre det/blogerky/'inych' ... ja osobne siaham vzdy po veciach, co vynikaju. ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak jednička je prostě čučavá a trojka zace decentní, já bych pro děti dala jedničku a pro dospélé trojku. Jinak super

    OdpovědětVymazat
  27. Tri, tri, triiiiiiiiiiii, jojojojo ;).

    OdpovědětVymazat
  28. Vyhrála jednička, s drobnými(?) úpravami!!!!! Určitě vložím finální podobu a Vám všem zúčastněním moc děkuju....

    OdpovědětVymazat
  29. Med z farmy s krásně žlutou etiketou a vše na ní čitelné...to láká ke koupi, ta včelka je tam moc hezká.
    Ten bych koupila. Jiřina
    Těším se na výsledek.
    No 1!

    OdpovědětVymazat