neděle 1. února 2015

TUZE

Tuze mě to focení baví. 
Čím dál tím víc, zas a pořád.... Začíná to se mnou být vážný. 
Toužím si uchovat ty drobné všední momenty, které se v danou chvíli jeví nepodstatnými a časem se stanou podstatou našeho bytí. Mně prostě přijde důležité, že Šušu se za uchem kroutí vlásky a Bohyně strašně ráda polyká sněhový vločky, že kanál, po kterým denně chodíme, je nesmírně krásný, a každý večer s námi u stolu večeří náš stín. To si chci pamatovat, to chci mít zachycený, zastavený a k prohlížení - to chci!!!
A jestli to chcete i vy - stačí říct. 

PS: Podrobnosti najdete tady - klik.


































































































Foto: Lucky






7 komentářů:

  1. Pozvala bych si tě hned, nebýt to tak z ruky. Kdybys měla někdy cestu do Brna, piš! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vaše fotky - the best, škoda, že je to tak daleko....ale třeba jednou bude cesta přes Písek.....Zora. Jo a mám moc ráda Váš blok. ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na příjmu! Jo a mám ráda takové komentáře - a moc:-)!
      Díky Zoro (tuze pěkné jméno).
      L.

      Vymazat
  3. Kéž by Písek nebyl na druhé straně republiky... Fotky/koláže jsou parádní! (Nechala bych si líbit...) P.

    OdpovědětVymazat