pondělí 23. února 2015

TAK!

Příští týden jedem na hory. Jedem, ale nemáme co na sebe. Holkám je všechno zimní oblečení malé, mně velké a Danovo nemůžeme najít. Šušu už zase rostou zuby, horečka střídá teplotu, jantary už to asi vzdaly. Ztratila jsem klíče, ale jen na pět dní, nakonec se našly na dně školní tašky (???). Koupila jsem si svetr a pěkně zpuckatěl - prevít! Ty mandarinky, co "prej" nemajI pecky, je majI. Přemýšlím, že dám na blog reklamu. Rosa psala, že si tím vydělám max. na nový boty. To neva, škrpály se vždycky hodí! Konečně jsem dodělala medík a vrham se na další výzvy. Těšim se, těšim... I na jaro. Bohyně už umí číst. Dnes přečetla svou první knížku OLIVIE. Šušu má dvoje nový boty a neumí chodit (je kojená a nemá náušnice:-)). Mamce stůně kočka (moje bejvalá kočka), přehřála se na topení a chytl ji močák. Je jí 17!!!!Konečně jsem sehnala učitelku na piano, přepsala kalendář, uklidila psací stůl, zašila Bohyni svetr, obarvila si vlasy, udělala vizitky, zařídila holkám pasy, přidělala fotky, protřídila hračky, vyházela prošlé léky, spárovala ponožky. Tož tak:-)....

A jak se máte Vy? 






























Foto: Lucky





22 komentářů:

  1. Uf, ten výčet na závěr ve mně vyvolává klasický pocit toho, že jsem opět nic nestihla!!! (pouze uklidit kuchyň, protřídit malé oblečky naší malé, začít s jedním šicím projektem a vyčistit halu... zbývá už jen miliarda dalších drobných úkolů, a tak jdu na ně!)
    Hezké nakopnutí do nového týdne, díky za něj! L.

    OdpovědětVymazat
  2. Řekla bych , že se to jmenuje " provozní chaos "....nyní to možná tak nevypadá, ale užívej si ho. U nás už není, všichni odrostli a vylétli a mě strašně chybí, je vše na svém místě, vše má řád a je to šílený opruz !!!!!!!!!
    Kočandě držím všechny palce, ať to doléčíte v pohodě, mám tři a jsou to členové rodiny jako ta Tvoje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dyť - já si to "užávám" a bez ironie, fakt!!!! Ale někdy je to na budku....vždyť pamatuješ:-).....

      Vymazat
  3. Teda superženo! docela se vedle tebe stydím:) Já nějak zaostávám se veškerými činnostmi a jen tak slavím, relaxuji a lebedím...asi aby ten přelom zimy a jara nebyl příliš drasťák:) Každopádně ty mandarinky s peckami dostaly i mě!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nechci bejt superžena!!!! Já chci bejt jemná, křehká, víla, žínka domácí, ale to už mi asi nikdo neuvěří:-)...........

      Vymazat
  4. Jsi hrdinka! Já jsem dnes zpomalená, to znamená - ještě v pyžamu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pyžamkovej den - to si ještě matně pamatuju:-)! Ty se máš:-)...

      Vymazat
  5. No ved co by si viac chcela? :) prepisala si kalendar... moja oblubena novorocna cinnost. ;) vobec nrva, ze vo februari :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brrrrrr, to já nesnášim! Februar? Brzo - minulej rok jsem si vystačla s tim starym:-).....

      Vymazat
  6. Já furt přemejšlim, odkud vás znám! A nemůžu na to přijít...

    OdpovědětVymazat
  7. Hm, snad Vás nestrašim ve snu:-)?

    OdpovědětVymazat
  8. Btw. ty korálky by měly zas fungovat, jen je očistěte. Buď pod tekoucí vodou a nechat uschnout na slunci, jiné zdroje radí i dát do misky hrubozrnnou sůl a nechat v ní korálky 24 hodin. Pak je umýt ve vodě, ošetřit olejem. Soli se nedotýkat, zlikvidovat ji spláchnutím do wc apod.

    OdpovědětVymazat
  9. No teda...Na hory nejezdím,taky nemám,co na sebe(mně je teda všechno malý!)Bohužel nákupy oblečení jsou moje noční můra.A když čtu,co jsi všechno stihla,tak si říkám,že se asi budu muset nad sebou zamyslet.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště napíšu, co jsem všechno nestihla. To bude dlouhý post!!!! Klid:-)....

      Vymazat
  10. Luci, těším se na reportáž z hor... a určitě si je užijete, pokud ovšem do té doby stačíš vyčistit ty korálky:o)), jak čtu!..Jinak já reklamu na blogu mám asi přes 3 měsíce a už mám možná na jednu botu:o)), ale nijak mě to neobtěžuje, tak si též říkám, proč ne, kde najdu jen tak jednu botu, že?:o))Měj se hezky, Šušu ať nuž vylezou zuby a holky ať maj krásný oblečky:o))..Samo sebou, že ty též! Krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyčištěno- jedem!!! A je fuk, že máme mrzutý děti, krátký kalhoty a jen na jednu boutu - já si to totiž plánuju užít.-)...
      PS: Díky Inko

      Vymazat
  11. Krásné počtení jsem si užila u tohoto příspěvku :o), díky. Takové ze života, ať je dobře. Krásné dny a krásné hory :o))

    OdpovědětVymazat
  12. Tak pořád lepší velký než malý ne? :-))) Hory docela závidím, my měli být tento týden, ale děcka od ledna permanentně nemocný, tak asi počkáme, až bude pořádně svítit sluníčko a potom na lyžovačku taky vyrazíme. Březen to jistí. A reklamu, prosím neee :-) Užijte si hory!

    OdpovědětVymazat
  13. Až zvítězíte nad bacily, pokoříte všechny sjezdovky - ty Vám neutečou. Březen je dobrej! A stou reklamou furt nevim, ale třeba u Olivky mi to tam vůbec nevadí (když se to vkusně vybere, člověk se tomu trochu věnuje a nenechá si tam plácnout cokoliv???).
    PS: Jo... a těm bacilům se má nadávat!:-o
    Kuš...

    OdpovědětVymazat