úterý 3. února 2015

CO DODAT

Přiznávám!!!

- Jsem z ní poprděná:-).
L.




































































Foto: Lucky








9 komentářů:

  1. Lucko,nádherně fotíte. Jste pro mě inspirací. Jaký používáte foťák? Káťa z Teplic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedávno jsem tu o tom psala a ten post se mi někam zašil, tak až teď - opožděně: http://www.luckyblok.blogspot.cz/2014/12/chjooo.html.
      Zdravím...

      Vymazat
  2. Och, děkuju - to je hezký:-)....
    Mám NIKON D 3100 a 18-105mm objektiv. Když se mi odporoučel můj milovanej LUMIX, byl to cenově nejpřijatelnější model (sice červenej), ale zrcadlovku jsem si vždycky moc přála. Jen jsem si dopřála univerzálnější objektiv, bylo mi jasný, že nebudu nic přendavat. Tak asi tak, víc nevim - já tomu totiž vůbec nerozumim, já jen strašně ráda fotim:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šak já tomu taky vůbec nerozumim, ale jak říkáte (š) - můžeme si tykat?? :-) moc ráda fotim, miluju detaily..ještě jsem nestihla zkouknout celej blog,ale jsem prostě unešená...jak provedením fotek, tak komentářema :-) mám taky dvě děti a nebudeš mi věřit,ale jsem s nima doma už 9 let!!!!!! a to zatím nedocházim k psychologovi heč :-))) spoustu věcí tudíž s povděkem a úsměvem, že je zažívá někdo úplně stejně :-)

      Vymazat
    2. Děvče, nejdřív ta plátěnka na nošení foťáku, teď ten přístup k focení a technice... jsi moje! :-) Akorát teda - muž už to nevydržel a objednal mi k narozeninám brašnu.

      Vymazat
    3. Ten je milej♥. Jenže: "mít brašnu" ještě vůbec nic neznamená. Mám ji! Krásnou, drahou, stylovou - aaaa.... NIC! Plátěnka/je plátěnka:-). Dej vědět!!!!
      Navždy tvá Lucky.

      Vymazat
    4. Milá Káťo (tyk:-))!
      Jsem ráda, že se mi tě podařilo unést. Ale zdá se, že se vezem na podobné vlně - tak to nebylo tak těžký.
      Vítej.....

      Vymazat